شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شلوار مردانه رنگی: عضو جدید استایل شما


همه ما به خاطر داریم که تا چند سال گذشته پوشیدن شلوار مردانه رنگی برای آقایان در هر سن و سالی یک تابوی بسیار بزرگ محسوب میشد. البته ناگفته نماند که در سال های گذشته شلوار مردانه رنگی اصلا تولید نمیشدند . اما امروزه پوشیدن شلوار رنگی مردانه به جسارت زیادی نیاز ندارد بلکه به اعتماد به نفس و سلیقه شیک پوشی نیاز دارد.

شلوار مردانه رنگی  به دنیای شیک پوشی بازگشته و مانند قبل یک تابو نیست


اگر پوشیدن و ست کردن این شلوار مردانه را به خوبی بلد باشید به زودی با یک تغییر شگرف و بی نظیر در استایل خود مواجه خواهید شد

ما قصد نداریم رنگ های سبز و نارنجی نئونی را به شما پیشنهاد یا معرفی کنیم بلکه آنچه مد نظر ماست بررسی رنگ های مناسب و اصول ست کردن آن ها با یکدیگر است .

چرا شلوار های رنگی مردانه ؟

طبق  آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل 84 درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند. با استفاده از شلوارمردانه رنگی میتوانید گزینه های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

 شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوار مردانه رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت .


نحوه ست کردن شلوار رنگی مردانه

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوار مردانه رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار مردانه طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به رنگی رنگی لباس پوشیدن روز ها گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید .

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . اگر بخواهید در فصل گرم سال لباس های رنگی بپوشید دیگر نیازی نیست که هارمونی رنگی را رعایت کنید . بلکه لازم است رنگ های مکمل را انتخاب کرده و با یک دیگر ست کنید .

در مثالی در ادامه بهتر توضیح خواهیم داد

اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کزوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

اگر تاکنون تصور میکرده اید که شلوار های رنگی مخصوص و مختص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته نلاگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

اکسسوری کراوات را در استایل رسمی با این روش بکار ببرید

بسیاری از آقایان همیشه هنگامی که کت و شلوار می خرند یک سردرگرمی خاصی برای خرید پیراهن و کراوات مناسب کت و شلوار خود پیدا می کنند. همیشه آن ها نمی دانند چه نوع پیراهن و کراواتی متناسب با کت و شلوار آن ها است. بسیاری از رنگ ها وجود دارند که بسیار گیج کننده هستند و به تنهایی زیبا نیستند اما با  ترکیب شدن با رنگ های دیگر می بینید که چقدر زیبا می شوند و چقدر راحت می توانید با آن ها برای خود ست کنید.

در این مقاله ما به شما آقایان می خواهیم کمک کنیم که خیلی راحت بعد از خریدن کت و شلوار خود، کراوات و پیراهن خود را نیز بخرید.


انتخاب کراوت :


آقایان باید همیشه به این نکته در انتخاب و خرید کراوات برای کت و شلوارهای خود دقت کنند که معمولا کراوات باید تیره‌تر از پیراهن باشد ولی اگر پیراهن هم تیره تر از کراوات باشد مشکلی ندارد، رنگ‌های مشابه در کنار هم خوب به نظر می‌رسند دقت کنید که حتما پیراهن و کراوات‌تان تمایز داشته باشد، از رنگ های شبیه هم استفاده نکنید زیرا تمایزی که رنگ ها به وجود می آورند همیشه باعث می شوند استایل شما بسیار جذاب تر به نظر برسند، همیشه کراوات‌های خوب و زیبا بخرید بسیاری از آقایان به اشتباه فکر می کنند زیبا و خوب بودن به معنای گران قیمت بودن است اما باید بگویم همیشه گران بودن تضمین زیبا و خوب بودن نیست. منظور از کراوات زیبا و خوب به معنای شیک بودن است به این نکته نیز دقت کنید که عرض کراوات باید تقریبا به اندازه عرض برگردان یقه کت باشد.


ست کردن کراوات و پیراهن :


ست کردن پیراهن سفید و کراوات :


یکی از پیراهن هایی که معمولا اکثر آقایان در تمام مراسم و در زیر کت و شلوارهای خود می پوشند پیراهن های سفید است. می توان گفت یکی از پرمصرف ترین پیراهن های مردانه همین پیراهن های مردانه هستند.

این پیراهن های سفید که در اکثر روزها در تن آقایان هستند یک ویژگی بسیار عالی دارند و آن هم این است که این پیراهن های سفید مردانه با هر نوع کراوات و کتی قابل ست کردن هستند. به همین خاطر است که اکثر آقایان همیشه الویت در انتخاب پیراهن هایشان رنگ سفید است زیرا از ریسک پذیری کمی در ست کردن برخوردار است.

برای ست کردن کراوات با این پیراهن های سفید از کراوات های راه راه ، ابریشمی و شطرنجی گرفته تا کراوات های بسیار ساده می توانید استفاده کنید.


ست کردن پیراهن رنگ آسمانی و کراوات :


برای پیراهن های رنگ آبی آسمانی مناسب ترین کراوات ها، کراوات هایی با رنگ تیره تر هستند. چند کراواتی که با این رنگ پیراهن بسیار زیبا و جذاب می شود کراوات هایی با رنگ های سرمه ای و نارنجی سوخته هستند. ترکیب این رنگ کراوات های با پیراهن های آبی آسمانی بسیار جذاب است. رنگ سبز نیز مشابه رنگ آبی است ، آقایانی که می خواهند از ظاهری آرام برخوردار باشند انتخاب مناسب برای آن ها رنگ سبز تیره جنگلی است.


ست کردن پیراهن صورتی و کراوات :


اقایان برای ست کردن پیراهن های صورتی باید از رنگ های مشابه آن کمک بگیرند. رنگ هایی مانند بنفش و یاسی رنگ‌های مشابه صورتی هستند آقایان می‌توانید پیراهن‌های صورتی خود را با این رنگ کراوات ست کنند. و اگر نمی خواهند از رنگ های مشابه استفاده کنند و دل شان کمی تضاد نیز می خواهد می توانند از کراوات طوسی و آبی نیز برای پیراهن های صورتی خود استفاده کنند. یکی دیگر از گزینه هایی که شما آقایان برای پیراهن های مردانه صورتی خود دارید این است که : پیراهن صورتی با کراوات سرمه‌ای ساده یا طرح‌دار نیز ترکیب خوبی می شود و باعث می شود استایل شما بسیار جذاب تر شود.

 


پیراهن سفید و کت و شلوارهای مشکی :


کت و شلوار مردانه مشکی و پیراهن های سفید جز ست هایی هستند که معمولا نود درصد آقایان این ست را می پوشند اما کراوات مناسب این ست چگونه باید باشد؟

آقایان با پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی می‌توانید هر کراواتی را انتخاب کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد چون اکثر رنگ‌ها با سفید و مشکی ست می‌شوند برای این حالت کراوات‌های تک رنگ مناسب‌ترند

با پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی می‌توانید هر کراواتی را انتخاب کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد چون اکثر رنگ‌ها با سفید و مشکی ست می‌شوند برای این حالت کراوات‌های تک رنگ مناسب‌ترند.


پیراهن های سفید و کت وشلوارهای سرمه ای :


یکی دیگر از ست های مردانه پیراهن های سفید و کت و شلوارهای سرمه ای است که معمولا آقایان در محیط های کاری خود از این ست رسمی استفاده می کنند. اما چیزی که هست برای پوشیدن این ست شما نیازمند یک کراوات بسیار شیک هستید تا بتوانید ست خود را تکمیل کنید.

رنگ های سفید و سرمه‌ای ترکیب رنگ خاص و جذابی برای مردان ایجاد میکنند که همیشه یک تناسب بسیاری زیبایی بین این رنگ ها وجود دارد که برای تمام موقعیت های رسمی آقایان مناسب است. برای ست کردن کراوات با این ست سعی کنید کراوات را از جنس پنبه یا کتان شطرنجی انتخاب کنید، کراوات سرمه‌ای نیز گزینه خوبی است.

 

ازتی شرت تا سوییشرت بررسی همه تیپ های پاییزه آقایان :

در پاییز فصل زیبای سال هستیم و همه آقایان به دنبال استایل های پاییزی برای خود می گردند. بسیاری از شما آقایان در همه فصول می خواهید که خوشتیپ باشید اما برای همه شما فصل پاییز فرق می کند و به نظر من می خواهید در این پاییز عاشقانه از تمامی فصول خوشتیپ تر باشید. اما شما که این مقاله را می خوانید معلوم است برای انتخاب تیپ های پاییزی خود دچار مشکل شده ای و در اینترنت به دنبال این می گردید که چگونه یک تیپ بسیار زیبا در فصل پاییز داشته باشید؟

خوب پس مقاله مناسبی را داری می خونی با ما همراه باش ، ما می خواهیم بهت کمک کنیم تا در این فصل بسیار زیبا برای خود با همه لباس ها از تی شرت تا سوییشرت یک استایل پاییزه بسیار زیبا بسازی.

فصل پاییز همیشه به گونه ای است که هوای مشخصی ندارد یعنی در بسیاری از  روزها می بینید که صبح ها سرد، ظهرها هوا گرم و عصر مجدد هوا سرد می شود. شما به همین دلیل مجبور هستید به صورت لایه ای لباس بپوشید به گونه ای که اگر احساس گرما کردید یک لایه از لباس خود را در بیاوردید و اگر احساس سرما کردید باز بتوانید آن لایه از لباس خود را بر تن کنید. بهترین روش برای اینکار این اسـت کـه لباس نازک تر بـه بدنتان نزدیک تر باشد، بـه این منظور کـه لباسهای نازک را اول بپوشید و سپس انواع ضخیم‌تر رابه تن کنید. فقط در اینجا توجه کنید که جز افرادی نباشید که ۵ لایه روی هم می‌پوشند. لایه‌ها را تا ۳ لایه حداکثر نگه دارید.

برخی از آیتم‌هایی که می‌توانید برای لایه بندی استفاده کنید (نه همه در همان لباس):

  • تی شرت‌ های آستین بلند 
  • تی شرت‌ آستین بلند پولو
  • تی شرت‌ آستین بلند هنلی
  • پیراهن‌های مردانه دکمه دار
  • جلیقه‌های تک و جلیقه کت و شلوار
  • سویشرت و ژاکت‌های بافتنی
  • شال گردن

 

حال چه کنیم که هم این مورد را رعایت کنیم و هم یک لباس بسیار زیبا بپوشیم و هم اینکه یک مرد جذاب در پاییز زیبا باشیم ؟

ما به شما در این مقاله چند ست بسیاری زیبای پاییزی را معرفی می کنیم.

استایل های پاییزه مناسب :

استایل اول :

استایل روزمره پاییزی

شما برای داشتن یک استایل روزانه پاییزی نیازمند این هستید که استایل راحتی داشته باشید که در روز خسته تان نکند. شما می توانید برای داشتن این استایل روزانه دو لایه استفاده کنید. برای این استایل شما می توانید از یک شلوار جین تیره رنگ به همراه یک تی شرت یقه گرد طوسی یا سفید استفاده کنید. همچنین شما برای تکمیل این استایل می توانید از یک کت پنبه ای مومی استفاده کنید. این استایل با یک چکمه های پیاده روی مردانه و کمربند قهوه ای بافته فوق العاده می شود. شما در این استایل می توانید یک استایل فوق العاده جذاب با یک تی شرت داشته باشید. این استایل یک استایل پاییزه که زیرساخت تابستانه یعنی تی شرت را دارد برای روزمره سبک است که به شما کمک می کند به راحتی در فصل پاییزی کارهای روزمره خود را نیز انجام دهید و از لباس های سنگین خسته نشوید.

 

 

استایل دوم :

استایل اولین قرار ملاقات :

شما برای این استایل نیز می توانید به 2 لایه اکتفا کنید. گاهی شما می خواهید در روزهای پاییزی یک قرار ملاقات بگذارید که اولین باز است مخاطب خود را می بینید. اولین چالش برای شما این خواهد بود که چه بپوشم ؟

شما برای این قرار ملاقات های خود در پاییز می توانید از شلوارهای جین چسبان تیره به همراه یک پیراهن مردانه آبی روشن کمک بگیرید. برای تکمیل لایه دوم استایل خود می توانید از یک ژاکت بافتنی سبز کمک بگیرید. و درآخر استایل پاییزه خود را با یک چکمه چوکا مردانه جیر آبی و یک کمربند قهوه ای تکمیل کنید. اگر می خواهید در نگاه اول در اولین قرار ملاقات خود بدرخشید بهتر است در این ست خود از یک عینک ویفرر نیز کمک بگیرید.

استایل سوم :

استایل رسمی روزمره :

حالا نوبت شما آقایانی است که در روز به دلیل موقعیت اجتماعی خود مجبور هستید که یک استایل رسمی پاییزه برای خود بزنید. خوب باید چه کرد که استایل پاییزی ما حالت رسمی به خود بگیرد ؟

شما برای داشتن یک استایل رسمی پاییزی می توانید از سه لایه استفاده کنید. شما به عنوان لایه اول در استایل خود باید یک پیراهن مردانه سفید و یا آبی روشن تن کنید و سپس به عنوان لایه دوم در این استایل شما می توانید یک ژاکت یقه هفت خاکستری بپوشید. و به عنوان لایه سوم که تمام رسمیت استایل شما به آن بستگی دارد می توانید از یک کت پاییزه بلند کمک بگیرید. شلوار خود را یک شلوار مخمل کبریتی زیتونی استفاده کنید.

استایل چهارم :

استایل اسپرت :

شما برای این استایل می توانید از یک شلوار جین و یک نیم بوت اسپرت کمک بگیرید. همچنین بهترین گزینه برای این استایل شما یک بودی و یا یک سویشرت است.

برای تکمیل این استایل خود می توانید از چکمه های قهوه ای تیره مردانه استفاده کنید و برای اینکه یک مرد جنتلمن تمام عیار باشید می توانید در آخر عینک کلاب مستر خود را به چشم بزنید.

و در آخر می خواهم به شما که تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده اید جایزه ویژه بدهم.

و این هم یک سبک خاص به عنوان جایزه برای شما: کت و شلوار و چکمه رسمی :

شما به عنوان یک آقایی که می خواهید استایل پاییزتان خیلی خاص باشد می توانید از این استایل استفاده کنید اسستایل دو لایه پاییزه که شما قطعا در آن می درخشید.

آیتم های این استایل برای شما  عبارتست از :

  • چکمه‌های چلسی مردانه قهوه‌ای
  • کت و شلوار پشم شیشه‌ای کرم / قهوه‌ای روشن
  • پیراهن مردانه آبی نفتی
  • دستمال جیبی طرح دار بورگوندی (قرمز زرشکی)
  • کمربند چرمی قهوه‌ای

 

نیتجه گیری :

شما برای داشتن یک استایل بسیار زیبا در پاییز نیاز به این ندارید که حتما لباس خاصی را بخرید شما با حتی با یک تی شرت و کت خود می توانید یک استایل پاییز مناسب و زیبا برای خود رقم بزنید. شما فقط باید به یک سری نکات در تیپ های پاییزی خود دقت کنید. برای مثال یکی از آن نکات لایه ای لباس پوشیدن است.

 

 

 

 

با این راه جلیقه را با کت و شلوار خود ست کنید.

جلیقه را حتما در تن پدربزرگ ها و مردان قدیمی تر دیده اید . جلیقه برای مدتی از عرصه مد دور ماند و کمتر کسی در استایل خود از آن استفاده میکرد. اما حالا به عنوان یک آیتم تاثیرگذار به دنیای مد و استایل آقایان بازگشته است. پوشیدن جلیقه نیاز به دانش استایل دارد. در این مقاله قصد داریم اصول ست کردن جلیقه را مرور کنیم.

چرا جلیقه مردانه؟

کمتر اتفاق میافتد که جلییقه تنها انتخاب برای یک میهمانی یا مراسم باشد ، یا جلیقه را به تنهایی و بدون کت و شلوار سفارش داده شود . اما بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد با جلیقه میتوانید به اندازه زمانی که کت و شلوار می‌پوشید خوش تیپ باشید .جلیقه را می‌توانید بدون آیتم های اضافه بپوشید و از ظاهر خود لذت ببرید. اما لازمه پوشیدن جلیقه خوش سلیقگی، اعتماد به نفس بالا و داشتن ایده هایی درباره اسمارت استایل است . با ما همراه باشید .

جلیقه را با چه لباس هایی می‌توان پوشید؟

جلیقه یک آیتم بهبود دهنده است . به این معنا که اگر به ترکیب لباس های شما اضافه شود افزون بر اینکه استایل شما را بهتر جلوه داده و آن را بهبود می بخشد به شما قدرت انتخاب بیشتری میدهد . جلیقه در روزهای سرد سال شما را گرم می کند و از در روز های گرم به شما امکان درآوردن کت را می دهد و جذابیت استایل شما را به خوبی حفظ می کند.

 اگر میخواهید استفاده از جلیقه را در استایل خود شروع کنید از مینیمال ترین طرح ها و ساده ترین سطوح استایل شروع کنید . به عنوان مثال می‌توانید برای شروع از جلیقه های ساده به همراه کت و شلوار استفاده کنید . جلیقه در زیر یک کت زیبا جلوه زیادی ندارد و به شما امکان سنجیدن استایلتان را می‌دهد .

در استایل کلاسیک رسمی مردانه می‌توانید روی پارچه، مدل، الگوها و رنگ جلیقه مانور دهید و تمرکز کنید و توجه را از روی کت و شلوار برداشته وروی جلیقه فوکوس کنید و خوش تیپ باشید .

شما میتوانید جلیقه را برحسب مراسم و مکانی که قصد حضور در آن را دارید بپوشید. اگر به خوبی با استانداردهای پوشیدن جلیقه در استایل فرمال مردانه آشنا باشید ممکن نیست اشتباه کنید . هم چنین جلیقه و استایلی که می‌خواهید ایجاد کنید تا مقدار زیادی به برنامه ریزی شما برای پوشیدن آن وابسته است پس دلیلی برای نگرانی در مورد طرح و رنگ جلیقه کلاسیک وجود ندارد .

جلیقه جزو آیتم هایی است که باید شما در کمدتان چندین دست ازآن را داشته باشید . شما نمیتواند به یک جلیقه اکتفا کنید و توقع داشته باشید بسیاری از استایل های مختلف شما را ساپورت کند . شما باید استایلی که با جلیقه ایجاد میکنیدرا به دو دسته فرمال و دیلی استایل تقسیم کنید

Daily style

اگر می‌خواهید از جلیقه در استایل روزمره یا کژوال خود استفاده کنید با کت یا بی کت باید به تعداد بسیاری از قوانین ساده و فرمال بی توجه باشید و بر روی خوش تیپ تر شدن تمرکز کنید .

به عنوان مثال از ترکیب های رنگی استفاده نکنید و به جای آن سعی کنید از طرح های مخمل و کشمیر یا دیگر الگوها در پارچه جلیقه خود استفاده کنید هم چنین از انتخاب جلیقه با پارچه های روشن و جذاب اجتناب کنید . باز هم تاکید میکنم از رنگ هایی که هارمونی ایجاد میکنند در استایل خود استفاده نکنید . جلیقه های تک ردیف کژوال ترین جلیقه ها محسوب می‌شوند زیرا کاملا ساده و بدون یقه برگردان دوخته می‌شوند . در ترکیب کردن استایل کژوال روزانه در مورد هم خوانی رنگ و پارچه شلوار و جلیقه نگرانی نداشته باشید. جلیقه را می‌توانید در استایل کژوال روزمره با شلوار های کتان ، پشمی ، پارچه ای و جین ست کنید. اصولا جلیقه به عنوان یک لباس کژوال روزمره طراحی شد پس این نکته را فراموش نکنید .

Formal syle

 . در این استایل نیز جلیقه های تک ردیف دکمه کارساز و مفیدند و اثر خارق‌العاده ای در استایل رسمی شما خواهند داشت. هر چند رسمی بودن باعث می‌شود که شما به کت و شلوار سه تکه روی بیاورید اما نیازی به محدودیت نیست و می‌توانید از پارچه های براق و دیگر پارچه های خاص و جذاب در جلیقه استفاده کنید .

جلیقه هایی به رنگ آبی تیره ، دارک بلو ، خاکستری ، طوسی و مشکی بسته به نوع مراسم انتخاب های مناسبی محسوب می‌شوند .

کدام جلیقه ها مناسب شما هستند؟

بعضی از مراسم ها مانند یک جشن ، دیدار کاری یا شام رسمی به شما اجازه نمیدهد تا انتهای مراسم کت خود را دربیاورید حتی اگر گرم یا فضا غیر قابل تحمل باشد . ناگفته نماند که کت و شلوار سه تکه بهترین انتخاب برای مراسم های رسمی و عروسی است .

اما قبل از حضور در این مراسم ها و موقعیت های رسمی باید انتخابی سخت میان مدل جلیقه های موجود در کمد لباس های خود داشته باشید . این انتخاب کاملا وابسته به شما و سلیقه شخصی شما دارد که جلیقه های تک ردیف یا دو ردیف ، یقه برگردان یا بدون یقه برگردان و یقه v شکل یا u شکل را انتخاب کنید . 

جلیقه های u  شکل را فقط به همراه پاپیون و کمی سخت تر با کراوات بپوشید . یا جلیقه های v  شکل با توجه به یقه کت کمتر مورد توجه قرار میگیرد . هرچه جنس جلیقه نرم تر باشید شما راحت خواهید بود و احساس آرامش بیشتری خواهید کرد .