شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

نحوه ست کردن کت و شلوار مشکی


کت و شلوار رسمی به رنگ مشکی محبوب ترین کت و شلوار در میان آقایان است . از این کت و شلوار به عنوان رسمی ترین مدل و رنگ یاد میشود و لازم است همه آقایان حداقل یک دست از این ست را در کمد خود داشته باشند . عوامل بسیاری در ایجاد یک استایل هارمونیک موثرند مانند سبک زندگی ، علایق و موقعیت اجتماعی و کاری . بسیاری از آقایان که از موقعیت های اداری و رسمی برخوردارند بر خود لازم میبینند که همواره لباسی رسمی و درخورشان بپوشند . کت و شلوار مشکی بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است . این رنگ کت و شلوار را میتوانید در جلسات رسمی و ملاقات های دوستانه یا در مراسم های مختلف بپوشید و قدرت و برتری خود را در عین فروتنی به نمایش بگذارید . این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه پوشیدن و استفاده   از کت و شلوار مشکی را فرا بگیرید .

چرا کت و شلوار مشکی

جزء مهم ترین لباس هایی که در کمد هر مردی باید وجو داشته باشد کت و شلوار مشکی است . این لباس همانطور که قبلا گفته شد در بسیاری از مراسم ها و زمان های مختلف قابل پوشیدن است و عنوان زیبا ترین و استایلیش ترین لباس مردانه را به دست آورده است . حتی اگر آقایان چندین سال مداوم کت و شلوار بپوشند و تعداد زیادی کت و شلوار در کمد خود داشته باشند باز هم به خرید یک کت و شلوار جدید فکر میکنند .

 ولی چطور داشتن یک کت و شلوار به رنگ مشکی مهم است ؟

رسمیت کت و شلوار

در انتخاب یک کت و شلوار مردانه و مهم تر از آن انتخاب کت و شلوار مفهومی وجود دارد به نام رسمی بودن . رسمیت و رسمی بودن یکی از مولفه های مهم و اساسی در انتخاب یک لباس است . رنگ مشکی برای کت وشلوار رنگی بی نظیر محسوب میشود که میتوانید برحسب آن اکسسوری های مختلفی را در رنگ های متفاوت با آن ست کنید . غیر قابل چشم پوشی است که رنگ مشکی و کت شلواری به این رنگ انتخابی متفاوت و کاریزماتیک برای جلسات اداری و کاری است . ما پیشنهاد میکنیم از این رنگ در دورهمی های دوستانه و میهمانی های غیر رسمی استفاده نکنید .زیرا شما را جدی و خشک وغیرقابل نفوذ جلوه خواهد کرد . پس سعی کنید از کت و شلوار در رنگ های دیگر مانند سرمه ای ، سبز کله غازی ،یشمی ، طوسی و کرم استفاده کنید یا از استایلی دیگر که مناسب میهمانی است استفاده کنید

به خوبی ست میشود !

همه ما به خوبی میدانیم که بهترین انتخاب رنگ برای پیراهنی که با این کت و شلوار ست میشود رنگ سفید است اما به عنوان یک مرد جذاب و خوش تیپ بهتر است به رنگ های دیگر نیز فکر کنید . رنگ های طوسی  ، دودی ، مشکی ، آبی ، سرمه و صورتی از جمله رنگ هایی هستند که میتوانند به خوبی استایل شما را تحت تاثیر قرار داده و جلوه جذاب تری به آن ببخشد .

خوب است بدانید که با انتخاب درست اکسسوری هایی که قدرت زیادی برای تغییر دادن ظاهر شما دارند میتوانید استایل خود را بهبود بخشیده و جذاب ترین مرد میهمانی تبدیل شوید .

انتخابی برای همه مراسم ها

شاید باور اینکه ما در تعری از این رنگ زیاده روی نمیکنیم کمی سخت باشد . اما کاملا حقیقت دارد که این رنگ مناسب همه مراسم ها و میهمانی ها است . بدون اینکه نگران نظرات دیگران باشید میتوانید این رنگ کت و شلوار را در مراسم عروسی ، محل کار ، خاستگاری ، دیداری عاشقانه نیز بپوشید و بدرخشید . اگر هنگام خریدن کت و شلوار مشکی دودل بودید به احساس خود بی اهمیت باشید زیرا باید مطمئن باشید که خاص ترین و مرموز ترین رنگ کت و شلوار را برای خود برگزیده‌اید و اینگونه میتوانید اثری کاریزماتیک نیز بر دیگران بگذارید.

با کت و شلوار مشکی چه پیراهنی ست کنیم؟

 بهترین رنگ برای ست کردن با کت و شلوار مشکی رنگ سفید است . علت آن هم دو طیف کاملا متضاد است که در کنار یکدیگر به خوبی جلب توجه میکنند . اما خوب است که این را بدانید که سفید اولین و آخرین انتخاب شما نخواهد بود و شما همچنان از حق انتخاب برخوردارید . در ادامه محبوب ترین و هم چنین رسمی ترین رنگ ها را برای ست کردن با کت و شلوار مشکی بررسی میکنیم .

پیراهن سفید 

این رنگ انتخاب افراد با تجربه است . اگر انتخاب شما رنگ سفید است این رنگ شما را کلاسیک و پخته و دانا نشان میدهد و این مفهوم را میتواند برساند که شما کاری را بدون فکر و هیجان زده انجام نمیدهید و طرفدار صلح هستید . دقت کنیداگر اهل کراوات هستید به رنگ هایی که هارمونی مناسبی ایجاد میکنند بسنده کنید مانند زرشکی ، مشکی ، آبی و بنفش .

پیراهن آبی

پیراهن آبی روشن نسبت به رنگ سفید ارامش بخش تر و جذاب تر است . هم چنین در مقایسه با رنگ سفید با نشاط تر است و شما میتوانید با این رنگ پیراهن از اکسسوری هایی به رنگ مشکی ، طوسی و سبز استفاده کنید .

پیراهن مشکی

رنگی کاملا مرموز و به شدت جذاب

اگر در یک میهمانی لباسی سر تا پا مشکی داشته باشید اصطلاحا استایل شما مونوکروم است . این استایل برای تمام مراسم ها مناسب نیست و شاید همه پسند نباشد . پس لازم است هنگام پوشیدن این ست لباس دقت کافی را به کار ببرید و لازم است نکته بسیار مهمی را فراموش نکنید که در این استایل اجازه استفاده کردن از اکسسوری به جز کراوات و پوشت به رنگ مشکی و گیره کراوات را نخواهید داشت .


آقایان هنگام پوشیدن پیراهن مردانه دچار این اشتباهات می شوند


همه ما به خوبی میدانیم که پیراهن مردانه ضروری ترین و مهم ترین لباس برای آقایان محسوب میشود . اما بسیاری از آقایان ممکن است در پوشیدن این لباس مهم دچار خطا شوند و  استایل خود را زیر سوال ببرند . پیراهن مردانه جزو مهم ترین لباس ها در استایل آقایان است که هر گونه اشکال در پوشیدن و ظاهر آن میتواند استایل کلی را تحت الشعاع قرار دهد پس در انتخاب و پوشیدن پیراهن مردانه مناسب باید دقت تمام را به عمل آورد . در ادامه با ما همراه باشید با اشتباهات رایج پوشیدن پیراهن مردانه .


اشتباه اول : دور کمر پیراهن برای شما بزرگ است .

هنگام خریدن پیراهن مردانه  دقت کنید که پیراهن کاملا اندازه شما باشد و سایز آن متناسب شما باشد . قبل از خرید پیراهن حتما آن را پرو کنید و حالت های مختلف را با آن تجربه کنید مانند نشستن و خم شدن . اگر قسمت سر شانه ها حالت افتادگی پیدا کردند و یا دور کمر آن چین پف دار داشت از سایز های دیگر استفاده کنید . اگر هنگام پوشیدن و درون شلوار قرار دادن پیراهن ، قسمت کمر آن روی کمر شما به صورت چین پف دار قرار میگیرد پیراهن سایز شما نیست . پس هنگام خرید به سایز آن دقت کنید .

اگر شکم شما تخت و صاف است سعی کنید از پیراهن های slim fit  استفاده کنید .   

اشتباه دوم : قرار دادن پیراهن مردانه بلند روی شلوار

یک قانون نانوشته در مورد پیراهن های بلند وجود دارد با این مفهوم که اگر اندازه طول پیراهن تا میان جیب پشت شلوار شما رسید پیراهن برای مرتب دیده شدن باید درون شلوار قرار بگیرد . بیرون قرار دادن پیراهن مردانه بلند فقط در استایل کژوال طراحی شده است و مدل هایی مانند بافت ها و پیراهن های یقه هفت و تی شرت های اسلش

شما میتوانید در استایل کژوال یک بافت یقه هفت را روی پیراهن بپوشید  ، اما در دیگر حالت ها این کار اصلا زیبا نیست و یک اشتباه فاحش در طراحی استایل به شمار میرود .

 

اشتباه سوم : یقه پیراهن مناسب شما نیست

خوب است بدانید که اگر هنگام بستن دکمه آخر پیراهن احساس خفگی کنید یا فاصله یقه تا گلو بیش از دو انگشت بود یقه پیراهن برای شما اندازه نیست و باید از پیراهن دیگری استفاده کنید . فاصله  یقه پیراهن تا گلو باید نیم اینچ باشد . هرفاصله ای کمتر یا بیشتر از این اندازه از استاندارد خارج است .اگر یقه پیراهنی که استفاده میکنید مناسب شما نباشد ، در طول مدت آزرده و خسته میشوید .یقه بزرگ باعث نامرتب دیده شدن میشود و شما مجبورید به صورت مداوم یقه خود را صاف کنید و اگر کوچک باشد در مدت زمان کمی دچار احساس خفگی و تنگی نفس خواهید شد . همچنین پیراهن در تن شما فرم مناسبی نخواهد داشت .

اشتباه  چهارم : گذاشتن پیراهن کوتاه در شلوار

اگر فکر میکنید که با این راه استایل خود را مرتب نشان میدهید کاملا اشتباه میکنید . زیرا با خم شدن یا چرخیدن ، برخواستن و نشستن لباس شما از شلوارتان خارج شده و ظاهر شما را شلخته نشان میدهد و شما ممکن است در حضور جمع مجبور به مرتب کردن لباستان باشید . این مساله نشان میدهد که نباید پیراهن کوتاه را درون پیراهن قرار دهید . پیراهن کوتاه باید روی شلوار قرار بگیرد .این سبک مناسب جوانان است به علت کژوال بودن آن ، البته تی‌شرت و پلوشرت و بولیزهای بافت خارج از این قاعده قرار دارند . آن‌چه اینجا مد نظر است پیراهن های دکمه دار است . در هر صورت سعی نکنید پیراهن کوتاه را در جلسات رسمی به علت خطاهای احتمالی که در بالا گفته شده بپوشید . لباس رسمی شما پرستیژ شرکت و سازمان شما است . جدا از اینکه این کار ممکن است در جلسه یا در مقابل میزبان بی ادبی خطاب شود باعث میشود که بدن شما دیده . پس از این کار دست بکشید و پیراهن کوتاه را در شلوار نگذارید .

 

اشتباه پنجم : اندازه آستین بسیار بلند یا بسیار کوتاه است .

استاندارد اندازه آستین پیراهن تا انتهای مچ دست است . یعنی دقیقه جایی که دست که مچ وصل میشود . اگر اندازه آستین پیراهن از این استاندارد کمتر باشد ، هنگام پوشیدن کت ، آستین کت روی پیراهن قرار خواهد گرفت و حالت آن‎فرمال خواهد داشت .

در صورتی که در قوانین پیراهن هنگام پوشیدن به همراه کت و شلوار آمده است که آستین پیراهن باید نیم اینچ از آستین کت بلندتر باشد . هم چنین کوتاه یا بلند بودن آستین پیراهن هنگام دست دادن یا نوشتن ظاهر نامناسبی به خود خواهد گرفت . 

نحوه ست کردن کفش چرم عسلی مردانه


برخلاف زیبایی و جذابیت این کفش ها بسیاری از آقایان تصور میکنند که کفش های عسلی به سختی با لباس های مختلف ست میشود . اما این تصور کاملا غلط است . این کفش با سایه های تیره طراحی میشود و ممکن است دو تناژ سایه گونه از رنگ عسلی در کنار یک دیگر قرار بگیرند . البته این ترکیب بیشتر در کفش های مانک استرپ دیده میشود . تصور اشتباه دیگری که در مورد کفش های چرم عسلی وجود دارد این است که این کفش ها به اندازه کفش مشکی کارایی ندارند ، اما کفش چرم مردانه عسلی رنگ در نهات ظرافت با رنگ های آبی کاربنی، آبی ملوانی، سرمه ای و مشکی ست میشود .

همین طور کفش چرم عسلی در کنار رنگ خاکستری یک کنتراست چشم نواز و لطیف ایجاد میکند. اگر فکر میکنید نمی توانید این رنگ را امتحان کنید یا اهل ریسک نیستید موقتا میتوانید این ترکیب را کنار گذاشته و از تیره ترین تناژها آغاز کنید .

شلوار سرمه ای تیره مناسب ترین انتخاب برای کفش چرم عسلی مردانه است و یک نتیجه فوق العاده جذاب و چشم نواز به دنبال دارد .

نکته مهم بعدی مدل کفش است . به عنوان مثال شما نمیتوانید یک شلوار جین سرمه ای را با کفش آکسفورد عسلی بپوشید بلکه باید مدل مناسب در این رنگ را با آن ست کنید.

کفش عسلی مردانه برای ست شدن با شلوار جین سرمه ای کفش کالج یا لوفر مردانه در رنگ عسلی است . اگر کفش چرم عسلی شما بروژ است به علت طرح های تزیینی روی کفش بهتر است شلوار و دیگر لباس ها طرح برجسته ای نداشته باشند . کفش های بروژ بسته به میزان روزنه های تزیینی خود میتوانند طیف گسترده ای از موقعیت های رسمی و روزمره را پوشش دهند .

کفش بروژ عسلی همانطور که برای یک استایل روزمره مناسب است برای یک تیپ رسمی نیز انتخابی فوق‌العاده به نظر میرسد . یک جفت کفش نیم بروژ چرمی به رنگ عسلی با شلوار جین سرمه ای تیره ترکیبی محشر به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید : نحوه ست کردن کفش قهوه ای با شلوار مشکی

تمام تناژهای آب با کفش عسلی زیبا ترین ترکیب ها را می سازند . هرچند این دو رنگ جزء دسته بندی رنگ های سنگین به شمار میروند اما کاملا برای دیلی استایل مناسب هستند .

کفش های راحتی لوفر نیزکه با نام دیگر خود یعنی کالج شناخته میشوند میتوانند دررنگ عسلی انتخابی جذاب و مناسب به شمار بروند . این کفش ها چون برای راحتی و استفاده روزمره طراحی شده اند لزومی برای ترکیب ست رسمی نداریم . فقط کافی است از رنگ های صحیح و درست برای ست کردن با لوفر عسلی استفاده کنید .

کفش های لوفر عسلی و بروژ عسلی با آبی ملوانی ترکیب بسیار دل نوازی میسازند که انتخابی کاملا مناسب برای آقایان جوان به شمار میرود . خوب است بدانید مدل های منگوله دار و سگگ دار لوفر رسمی تر هستند . مدل های ساده برای استفاده روزمره مناسب هستند .

تمامی قوانید کفش های قبلی در مورد کفش های چلسی و چوکا نیز برقرار است و باید رعایت شود . با این تفاوت که این مدل کفش ها در رنگ عسلی با طیف گسترده ای از لباس ها ست میشود و شامل سیاری از استایل های روزمره و کژوال و هم چنین رسمی میشود .

در مورد رنگ نیز طیف های تیره عسلی مانند قهوه ای تیره و سوخته نیز مناسب ترین رنگ ها برای کفش های چلسی و چوکا هستند .

 برای افزایش طول عم کفش چرم به هیچ عنوان از واکس های فوری استفاده نکنید.

اگر کفش عسلی شما از جنس جیر بود باید قبل ار پوشیدن آن را با اسپری مخصوص کفش جیر تمیز کنید و بایک دستمال کتانی تمیز آلودگی ها را پاک کنید. اسپری مخصوص کفش جیر اجازه عبور آلودگی ها از سطح کفش را نمیدهد و با یک برس نرم تمام آلودگی ها به آسانی تمیز خواهند شد.

آنچه در نتیجه این مقاله یافتیم این بود که ترکیب رنگ عسلی کفش چرمی با هر مدل و طرحی با تمامی تناژ های رنگ آبی و قهوه ای بهترین ترکیب را می‌سازد. 

پیراهن های مردانه مدل 98


مدل پیراهن و انتخاب آن در استایل مردانه بسیار مهم است. اینکه لباس مردانه شما چه سبکی باشد در ست کردن بقیه اجزای استایل شما بسیار مهم است. مردان همیشه به دنبال این هستند که در چه سالی چه پیراهنی مد شده است. سال 98 هم نیز یک سری مدل پیراهن برای آقایان مد شده است که در این مقاله به شما خواهیم گفت چه مدل پیراهنی برای شما در سال 98 مناسب است.


انتخاب مدل پیراهن مردانه 98

برای انتخاب پیراهن خود در سال 98 آقایان باید به یک سری نکات مهم توجه کنند. با رعایت این استایل شما می توانید استایل فوق العاده ای در سال 98 داشته باشید.

نکته قابل توجه در انتخاب مدل پیراهن خود در سال 98 این است که : حتما پیراهنی را انتخاب کنید که دارای حداقل یک جیب باشد حتی اگر جیب شما فقط تزئینی باشد و کاربرد دیگری نداشته باشد. این مدل پیراهن در استایل سال 98 شما توصیه می شود.

البته این نوع پیراهن ها در استایل شما یک حسن نیز دارد. پوشیدن پیراهن های جیب دار باعث می شود ظاهر پیراهن مردانه تر شود و استایل شما را مرتب تر نشان خواهد داد.

اما در اینجا دقت کنید چیزی که خیلی مهم است این است که این پیراهن های جیب دار مناسب زیر کت و شلوار نیستند. شما حتما باید برای کت و شلوار خود پیراهن بدون جیب انتخاب کنید.

در انتخاب پیراهن سال 98 در مواقع غیر رسمی آقایان می توانند از پیراهن دو جیب استفاده کنند.


در استایل 98 خود داشتن هر دو مدل پیراهن الزامی است. زیرا گاهی لازم است شما به یک مهمانی رسمی بروید و شما گاهی در محل کار خود در جلسات کاری خود نیاز به استایل رسمی دارید، که در این مواقع شما نیازمند پیراهن های بدون جیب برای زیر کت و شلوار خود هستید.

و اما گاها شما به یک مهمانی نیمه رسمی و یا غیر رسمی دعوت می شوید در این موارد می توانید از پیراهن های جیب دار خود در مهمانی های نیمه رسمی و با پیراهن های دو جیب خود در مهمانی های غیر رسمی خود حضور پیدا کنید.

اما دقت کنید پیراهن هایی که قرار است در سال 98 زیر کت و شلوارهای خود بپوشید ترجیحا رنگ روشن مانند سفید و آبی را انتخاب کنید. در انتخاب این نوع پیراهن ها، پیراهن های یقه مردانه صاف و نسبتا پهن را انتخاب کنید. به انتخاب پیراهن رسمی خود در سال 98 دقت کنید که دارای مدل سر آستین فرانسوی باشد.

به طور کلی پیراهن ها دارای دو مدل سر آستین هستند. که شما می توانید برای انتخاب پیراهن خود در سال 98 یکی از آن ها را در استایل رسمی خود انتخاب کنید.


دو مدل سر آستین :

سر آستین فرانسوی و سر آستین معمولی

سر آستین فرانسوی : این مدل  سر آستین یکی از رسمی ترین مدل سر آستین در پیراهن ها است. این مدل سرآستین را معمولا با زدن دکمه سر آستین و کت و شلوار می پوشند که می تواند این مدل یک مدل مناسب برای مدل های پیراهن سال 98 باشد.

سر آستین معمولی : پیراهن های معمولی جزء این دسته هستند که امروزه در استایل رسمی بیشتر از این مدل استفاده می شود و شما نیز می توانید پیراهن سال 98 خود را از بین این مدل با یقه های پهن انتخاب کنید.

این مدل نسبت به مدل سر آستین فرانسوی رایج تر است.


برش پیراهن های 98 :

برش کلاسیک : در برش کلاسیک در پیراهن های مردانه طول قسمت جلو و پشت پیراهن بیشتر است.

برش معمولی : در برش معمولی طول تمام قسمت ها پیراهن برابر است و این برش ظاهر کژوال دارد.

شاید برای آقایان خوشتیپ این سوال پیش بیاید که چه رنگی رنگ سال پیراهن سال 98 ؟

رنگ سال 98 در حالت کلی چه برای آقایان و خانم ها رنگ مرجانی است. آقایان می توانند با زدن ست مرجانی استایل خود را به روز کنند.

آقایان می توانند در سال 98 از پیراهن های رنگ مرجانی استفاده کنند تا بر روی مد روز و رنگ سال 98 باشند.

شاید بپرسید این رنگ پیراهن را چگونه ست کنید؟

شما می توانید پیراهن خود را با توجه به رنگ سال 98 از رنگ مرجانی استفاده کنید و آن را با شلوار جین و یا کتان کرم ست کنید که ست اسپرت فوق العاده ای برای شما آقایان خواهد بود. یا حتی شما می توانید پیراهن طرح داری را خریداری کنید که در زمینه آن از طرح هایی با رنگ مرجانی استفاده شده باشد.

 

در انتخاب پیراهن خود در سال 98 شما می توانید از پیراهن های طرح دار به جای پیراهن های ساده استفاده کنید. زیرا پیراهن های طرح دار باعث می شود شما در دید مخاطب بیشتر به چشم بیایید.

پیراهن های راه راه در این دسته انتخاب خوبی هستند زیرا در عین طرح دار بودن زیاد هم شلوغ نیستند. اما با توجه به اصول این پیراهن ها را خریداری کنید. برای مثال آقایانی که لاغر اندام و بلند قامت هستند بهتر از پیراهن های راه راه افقی استفاده کنند تا حجیم تر به نظر برسند و آقایانی که درشت اندام و یا کوتاه قد هستند بهتر از پیراهن هایی با راه راه عمودی استفاده کنند که آن ها را لاغرتر نشان دهد.

شما می توانید در استایل سال 98 پیراهن های جین را نیز انتخاب کنید. اما توجه کنید پیراهن های جین باید متناسب با هر فصل انتخاب شوند. مثلا شما در فصل تابستان و هوای گرم می توانید از پیراهن های روشن و جنس خنک استفاده کنید و یا در فصل بهار و پاییز از جین های ضخیم بپوشید و همچنین در فصل سرما می توانید از پیراهن های جین پشمی با رنگ های تیره نیز استفاده کنید.

طراحان در دنیای مد و فشن در سال 2019 (سال 98) علاوه بر طرح هایی که حالت و سبک کلاسیک دارند، طرح هایی که چاپ های بزرگ ، الگوهای هندسی و شرقی و دیگر طرح هایی که حالت تزئینی دارند را نیز توصیه کرده اند. اما در حالت کلی سبک تک رنگ را بیشتر در استایل شما توصیه می کنند زیرا باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

اکسسوری های مردانه برای فصل تابستان

 بهار را پشت سر گذاشتیم و حالا فصل طلایی سال از راه رسیده است . شما هم  آماده خوش گذرانی و استفاده از تفریحات تابستانی در نهایت خوش استایلی و جذابیت هستید .

فرانسوی ها همواره در سفر ها و تفریحات خوش تیپی را اولویت خود قرار میدهند . اگر روزی از یک فرانسوی بپرسید اشکال استایل شما چیست  آن ها با دقت و ظرافت استایل شما را بررسی خواهند کرد و به شما خواهند گفت چه چیزی در استایل شما ناقص است یا اشتباه است . آن چه که فرانسوی ها بیشتر به آن اهمیت میدهند اکسسوری ها هستند .

اکسسوری ها باعث چرخش نگاه در استایل شما میشوند و شما را جذاب تر، شیک‌تر و خوش تیپ تر ازآن چه که فکر میکنید جلوه دهد و باعث میشود دیگران شما را فردی اسپشیال و جنتلمن تصور کنند .گاهی تاثیر یک اکسسوری از آن چه که شما فکر میکنید بیشتر است . در ادامه اکسسوری های تابستانه که در مدت زمان کمتر از 7 ثانیه شما را در میان خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جای میدهد بررسی میکنیم .

 

عینک آفتابی

مهم ترین اکسسوری تابستانه یا شاید ضروری ترین اکسسوری مردانه  عینک های آفتابی هستند. آنچه واضح است این است که این اکسسوری از چشم های شما در برابر آفتاب تند و اشعه های مضر آن محافظت خواهد کرد  عینک های سان گلس قادر خواهد بود استایل شما را به خوبی پوشش داده و مکمل ساعت مچی شما باشد و شما را در مرکز توجه دیگران قرار دهد .

با خود فکر می‌کنید که بهترین عینک ها برای فصل تابستان عینک های خلبانی جیوه ای هستند اما باید بگویم که این طور نیست و ممکن است اشتباه کنید. عینک های آفتابی بسیاری با رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود است . اگر عینک آفتابی مناسبی ندارید ابتدا فرم صورت خود را شناخته و سپس یک عینک آفتابی مناسب برای صورت خود تهیه کنید .

کلاه های کلاسیک

یک پیشنهاد جذاب ! در این تابستان کلاه های کپ را کنار گذاشته و از کلاه های کلاسیک شاپو استفاده کنید .  با توجه به آفتاب گرم تابستان ، این فصل بهترین زمان برای پوشیدن کلاه های تابستانی جذاب است . پائول نیومن و دیوید گندی از مردان خوش پوش و جذابی هستند که کلاه های کلاسیک را در استایل تابستانی خود استفاده میکنند .

اگر تا بحال کلاه های  تابستانه را امتحان نکرده اید ابتدا سعی کنید چندین مدل کلاه تهیه کنید سپس با فرم صورت خود و موهایتان بهترین مدل مناسب را برگزینید . سپس با توجه به موقعیت های مختلف میتوانید بفهمید که کدام کلاه را کجا به سر بگذارید و چگونه از دیگر اکسسوری های متناسب با کلاهتان استفاده کنید . نگران نباشید . بعد از مدتی استفاده از کلاه برایتان عادی خواهد شد و شما کم کم با آن احساس راحتی خواهید کرد و بعد از مدتی خواهید دید که کلکسیون بزرگی از کلاه های مختلف را برای خود ایجاد کرده اید و متناسب با هر استایلی یک کلاه منحصر به فرد دارید .

 

اکسسوری ساعت

تعدادی از اکسسوری ها هیچ وقت قدیمی نمیشوند و همیشه مد روز هستند . که ساعت مچی در راس این اکسسوری ها است .

ساعت مچی مکمل عینک آفتابی است که یک اکسسوری کاملا مهم و ضروری برای استایل تابستانه به شمار میرود . یک ساعت مچس خوب از هرجنسی که باشد باید متناسب با تیپ شخصیتی شما باشد . بدنه محکم و فرم زیبایی داشته باشدو نقطه قوت استایل شما باشد . ساعت خوب میتواند نظر مثبت دیگران را در مورد شما جلب کند .

 

کمربند و ساسپندر

کمربند ها در دو رنگ مشکی و قهوه ای متداول هستند اما شما در تابستان مجاز هستید از طرح ها و رنگ های مختلف بهره ببرید . پس فرصت ریسک دارید که بتوانید با رنگ ها و طرح های مختلف استایلی نو برای خود بسازید یا میتوانید کمی جسورتر بوده و از ساسپندر که در اصطلاح عامیانه ساچبند نام دارد به جای کمربند استفاده کنید . همانطور که میدانید ساسپندر را نمیتوانید با کمربند استفاده کنید . اما در استفاده از رنگ ها و طرح های مختلف ساسپندر کاملا دست بازی دارید .

دکمه سر آستین

دکمه سرآستین جزء اکسسوری هایی است که بسیار شیک و زیباست که برای آقایان خوش پوش بسیار حائز اهمیت است.دکمه های سر آستین در پوشاک آقایان یکی از دکمه هایی محسوب میشود که تنوع در آنها بسیار زیاد است. دکمه های سرآستین در بدو ظهور ویژه طبقه های اشرف زاده بوده است. دکمه های سرآستین دارای انواع مختلفی است که یکی از مدل های اصلی آن مدلی است که به وسیله یک میله و یک دایره کوچک به یک دایره تزئینی بزرگتری متصل شده است. در برخی از آن ها دکمه های سرآستین به شکل لولایی است که این نوع از دکمه سرآستین ها بسیار رایج تر هستند.

دکمه های سرآستین جز اکسسوری هایی هستند که تکمیل کننده ی تیپ و استایل آقایان به شمار می روند. دکمه های سرآستین، دکمه های تزئینی هستند که برای بستن دو سر آستین های مردانه استفاده می شوند. یک طرف دکمه سرآستین به اندازه جای دکمه است و بخش دیگر آن بزرگ تر است که معمولا نگین یا طرحی بر روی آن است که به عنوان طرف تزئینی به حساب می آید. این دو بخش به وسیله یک میله یا زنجیر به یکدیگر متصل می شوند. دکمه سر آستین یک اکسسوری است که جز اکسسوری های بسیار کوچک به حساب می آید که بیشتر در استایل رسمی از آقایان از آن استفاده می کنند اما شما میتوانید از انواع ساده تر و اسپرت تر آن در استایل تابستانه خود استفاده کنید .

 

عطر

هرچند عطر ها شکل ظاهری برای ست کردن در استایل ندارند اما از بقیه اکسسوری ها هیچ چیزی کم ندارند . در تابستان باید از رایحه های خنک و اقیانوسی که از احساس گرمای شما بکاهند باید استفاده کنید و به همین دلیل باید از عطرهای گرم و شیرین با رایحه های تند دوری کنید. در فصل گرما تعریق بدن زیاد بوده و ترشح چربی پوست افزایش پیدا میکند. از این رو ترکیب عطرهای گرم با این تراوشات باعث تولید بوی نامطبوعی میشود که برای دیگران و برای خودتان آزار دهنده است . عطرها هرچند یک انتخاب شخصی ببه شمار میرود اما دیگران بیشتر از خودمان با این انتخاب مواجه خواهند بود . لذا بهتر است یک انتخاب دقیق و خوش بو با رایحه‌ای خنک و دل پذیر برای تابستان خود انتخاب کنید.