شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

برندهای برتر کت و شلوار در ایران کدام هستند؟

این روزها گراد، ماکسیم، هاکوپیان، ال سی من و راد جای برندهای خارجی را مانند پیرکاردین ، دانیل هشتر و موسیمو دوتی را گرفته اند. این برند ها علاوه بر کیفیت مطلوب میان مردم و آقایان نیز از محبوبیت ویژه ای برای برابری با برندهای مطرح برخوردار هستند.

برندهای ایرانی تمامی محصولات خود را طبق استانداردهای وزارت صنعت و معدن و تجارت تولید میکنند و بر اساس قوانین صنف پوشاک در فروشگاه های مجاز و معتبر عرضه می کنند.

همه ما به درستی از اهمیت حمایت از تولید ملی آگاهیم . زیرا که با تغییرات و نوسان های شدید بازار ارز تهیه کت و شلوار خارجی برای بسیاری از آقایان ممکن نیست. لذا همگی باید در جهت حمایت از تولید ملی و رشد وپیشرفت اقتصاد کشورمان از برندهای داخلی خرید کنیم.

در ادامه به بررسی برترین برند های تولید کننده کت و شلوار تولید داخل می پردازیم.

برند پوشاک مردانه گراد

. برند پوشاک مردانه گراد در سال 1370 خورشیدی توسط محمد اصفهانیان تاسیس شد. این برند پس از مدت کوتاهی به رقیب شماره یک برند هاکوپیان یعنی قدیمی ترین برند تولیدکننده کت و شلوار تبدیل گشته است. برند گراد در 20 سال گذشته در صدر پر فروش ترین محصولات و متعلقات کت و شلوار قرار داشته است.

 این برند از مدرن ترین و به روز ترین فناوری ها و تجهیزات در خط طراحی و تولید و پخش برخوردار است.

این برند خود را مامور میداند که در راستای آراستگی تک تک افراد جامعه بکوشد. گراد مهم ترین وظیفه خود را ارائه با کیفیت ترین و شیک ترین لباس های مردانه تولید داخل مطابق استانداردهای ملی و همگام با استانداردهای جهانی میداند.

گراد در دو دهه گذشته ده ها و صد ها افتخار داخلی و خارجی کسب نموده است . برند پوشاک مردانه گراد در لیست تولیدی خود محصولاتی کاملا مدرن و جذاب را تولید کرده و به بازار عرضه میکند.

کت و شلوار، کت، شلوار، پیراهن، تی شرت و لباس های شخصی از تولیدات پارچه ای این برند معتبر ایرانی هستند.

هم چنین این برند محصولات چرمی با کیفیتی نیز تولید و روانه بازار کرده است مانند کیف، کیف پول و کفش چرمی

هم چنین اکسسوری های این برند مانند کراوات، پوشت، پاپیون  و دکمه سر آستین نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که هم راستای استانداردهای جهانی است.

این شرکت تولید کت و شلوار سازمانی بسیاری از سازمان ها وشرکت های معتبر را بر عهده داشته است. در ادامه لیستی از این شرکت ها را معرفی می کنیم:

آستان قدس رضوی

مپنا

تاید واتر

ایران ایر تور

پترو پارس

آچیلان در

زاگرس خودرو

ایران خودرو

سایپا

دارو سازی رازک

اتاق بازرگانی تهران

گمرک جمهوری اسلامی ایران

صدا وسیما

بانک مرکزی

بانک پارسیان

بانک رفاه

فدراسیون فوتبال و شرکت های بسیار دیگر

کت و شلوار هاکوپیان

برندی خوش نام برای آقایان خوش پوش. این برند از سال 1349 توسط سومبات هاکوپیان با سرمایه ای اندک بنیان نهاده شده. این برند تاکنون 30 جایزه بین المللی و ملی را از آن خود کرده است. این برند تولید کننده کت و شلوار تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی بوده است. هم چنین طراحی کت و شلوار تیم ارکستر سمفونیک ایران در رویدادهای فرهنگی هنری شهرهای روسیه بر عهده این برند بوده است.

کت و شلوار ماکسیم

دیگر برند مطرح در تولید کت و شلوار برند ماکسیم می باشد که در 35 سال پیش توسط دکتر احمد عبدلی و محمد اعتماد بنیان نهاده شد . اهداف اولیه این برند تولید پیراهن و شلوار بود تا اینکه کت و شلوار نیز در خط تولید این برند قرار گرفته و با استقبال شدید آقایان شیک پوش ایرانی موجه شد. این برند اولین برندی بود که فروشگاه زنجیره ای برای ارائه محصولات خود راه اندازی کرد. برند ماکسیم بیش از 20 فروشگاه در استاین های مختلف کشور و چندین فروشگاه اختصاصای برای بانوان نیز افتتاح کرده است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.