شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

بهترین کت و شلوار مردانه مناسب فصل بهار

شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که فکر می کنید استایل مردانه و پوشیدن  کت و شلوار مردانه یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب لباس است. اما باید بگوییم که این تصوری اشتباه است و انتخاب مناسب این ست، در فصل ها و مکان های مختلف کاری بس دشوار است و نیازمند وقت و حوصله و البته شناخت صحیح می باشد.
کت و شلوار مردانه، استیل رسمی برای آقایان خوش تیپ
استیل رسمی آقایان بر خلاف سایر مدل های پوشش لباس دارای اصول و قوانین خاص می باشد که رعایت آنها می تواند تیپی جذاب و تک را برای شما به همراه داشته باشد. برای موفقیت در انتخاب باید چند آیتم را همیشه مد نظر داشته باشید

مهمترین نکته انتخاب سایز درست است( قرار گرفتن صحیح سرشانه)
انتخاب مدل کت و نوع یقه آن و همچنین مدل چاک پشت آن یکی از نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد و با فرم هیکل شما همخوانی داشته باشد.
به غیر از سورمه ای، مشکی و خاکستری که بیشتر افراد آن را انتخاب می کنند و معتقد هستند که تنها این رنگ ها رسمی هستند، می توانید بر حسب سلیقه و نوع رنگ پوست خود از رنگ های دیگر هم استفاده نمایید.
یکی از نکات مهم، جنس کت و شلوار انتخابی شما بر اساس فصل است.


کت و شلوار مردانه بهاره
در این فصل دیگر باید کت و شلوارهای ضخیم و کرکی را کنار گذاشته و از کت و شلوارهایی با پارچه های مناسب استفاده نمایید.
انتخاب کت و شلوار کتان خاکی رنگ همراه با یک پیراهن سفید و در صورت دلخواه کراواتی با رنگ سبز یشمی و کفش و جوراب مشکی یکی از انتخاب هاب شیک پوشان است. این تیپ می تواند هم برای محیط رسمی کار و هم برای مهمانی استفاده شود. جالب است بدانید که رنگ خاکی مرز میان دو تیپ اسپرت و رسمی است.

ترکیب کت و شلوار بژ همراه با پیراهن سفید هم می تواند پیشنهاد فوق العاده ای باشد. پس خواهید دید که به غیر از رنگ های متداول مشکی و سورمه ای رنگ های دیگر نیز بسیار فوق العاده هستند و برای فصل بهار و تابستان که هوا گرمتر می شو نیز بسیار مناسب می باشند. یادمان باشد که کفش باید رنگ تیره و در تناژ رنگی    کت و شلوار انتخاب شود.

بهترین جنس برای انتخاب کت و شلوار بهاره مردانه
فصل بهار و تابستان با سرزندگی و طراوت و در عین حال گرمی هوا همراه است و همین موضوع سبب می شود که نوع جنس و پارچه انتخابی برای کت و شلوار مردانه تغییر کند. انتخاب کت و شلوار مردانه در فصول مختلف سال به جنس پارچه و الیاف آن و بافت پارچه بستگی دارد. حتی رنگ نیز می تواند در انتخاب شما دخیل باشد.

پارچه هایی با الیاف سبک تر و خنک تر می تواند پوشیدن یک ست رسمی را در فصول گرم سال برای شما راحت تر نماید. بنابراین استفاده از کت و شلوارهای کتان، پنبه ای، نخی و همچنین کت و شلوارهای فرسکو می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما در این فصل باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.