شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

مهم ترین نکات در انتخاب پیراهن مردانه مناسب چیست؟


پیراهن مردانه در استایل آقایان می توان گفت اولین حرف را می زند. شما با پوشیدن یک پیراهن می توانید یک استایل رسمی بسیار زیبا و شیک داشته باشید.

استایل های مردانه رسمی معمولا اولین رکن شان پیراهن مردانه هستند. یعنی تا به آقایان می گوییم تیپ رسمی چگونه است ؟ همه آن ها می گویند یک پیراهن مردانه می پوشیم با کت و شلوار. این اولین ذهنیت همه ما به یک استایل رسمی است. به همین دلیل پوشیدن پیراهن های مردانه رکن اصلی استایل آقایان است و در انتخاب و پوشیدن آن ها باید یک سری اصول را رعایت کنیم.

شما معمولا در طول روز پیراهن مردانه زیاد تن می کنید . اکثر آقایان در محیط کار خود معمولا از پیراهن مردانه استفاده می کنند. شما باید دقت کنید پیراهن مردانه ای که انتخاب می کنید بادوام باشد.

ما در این مقاله می خواهیم شما را با یک سری نکات مهم و کلیدی در خرید یک پیراهن مردانه آشنا کنیم تا با رعایت آن ها شما بهترین انتخاب و خرید را در پیراهن های مردانه خود داشته باشید.


فاکتور تناسب اندام :

تناسب اندام برای آقایان پادشاه استایل آن ها به حساب می آید زیرا آقایانی که از تناسب اندام خوبی برخوردارند همیشه همه پیراهن ها در بدن آن ها به خوبی خودش را نشان می دهد. شما باید پیراهن مردانه خود را بر اساس تناسب اندام خود خریداری کنید، یعنی این که پیراهن شما در عین راحتی و آزادی حرکت، بدن را به طرز دلپذیری نشان دهد. هر چه اندازه یک پیراهن مردانه برای شما آقایان نسبت به اندام تان سفارشی تر باشد بهتر است زیرا استایل شما را بهترین شکل نشان می دهد.

شاید در ذهن شما این سوال به وجود بیاید که چطور بفهمیم یک لباس متناسب با اندام ما است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم از شیوه های بسیاری می توان تناسب را سنجید. یکی از این راه ها یقه پیراهن مردانه است. اگر به اندازه دو تا انگشت و نه بیشتر فاصله ی بین گردن و یقه ی شما باشد.


پارچه پیراهن مردانه :

همانطور که گفتیم پیراهن های مردانه برای آقایان جز لباس های روزمره آن ها به شمار می رود. برای اکثر مردان پیراهن مردانه یک لباس برای اداره، مهمانی های دورهمی و رسمی و است به همین دلیل آقایان با یک پیراهن مردانه می توانند در هر موقعیتی حضور داشته باشند و پیراهن مردانه جز پرکاربردترین لباس مردانه برای آقایان محسوب می شود . پس جنسی که برای خرید یک پیراهن مردانه انتخاب می کنید باید جنس خوبی باشد که هم شما در آن راحت باشید و هم دوام زیادی داشته باشد برای اینکه انتخاب مناسب و درستی داشته باشید بهتر است از پارچه و الیاف لباس اطمینان حاصل کنید. بهتر است از پارچه های پنبه ای که قابل تنفس باشد استفاده کنید. پیراهن مردانه های کتان یکی از بهترین ها هستند
اما باید دقت کنید که هرچه لباس ها پنبه ای و نخی باشند بیشتر چروک می شوند و بیشتر نیاز به اتو کشیدن دارند . بنابراین ممکن است برای مراسم های رسمی مناسب نباشد زیرا با زیاد نشستن چروک می شوند و ممکن است استایل شما شلخته شود که در این مواقع می توانید از فیبرهای ساختگی یا نایلونی نیز استفاده شود.


طرح پیراهن مردانه :

برای انتخاب طرح پیراهن های مردانه هنگام خرید باید ابتدا توجه کنید که در چه موقعیتی می خواهید از این لباس استفاده کنید؟ برای محیط کار و موقعیت های رسمی از یک سری رنگ ها و طرح های ساده باید استفاده کنید اما در موقعیت های غیر رسمی می توانید انواع طرح و نقش ها را امتحان کنید

اما برای انتخاب طرح و رنگ لباس حتما به یک سری اصول باید توجه کنید برای مثال باید ببینید شما از فیزیک بدنی چاقی برخوردارید یا لاغر ؟
مثلا اگر شما اندام چاق و پر و درشتی دارید و یا قد کوتاهی دارید از طرحهای خلوت، راه راه های عمودی ساده و استفاده کنید. اما برعکس اگر لاغر هستید یا قد بلندی دارید می توانید از طرح های درشت تر، راه راه های بزرگ افقی استفاده کنید.


مدل برش پیراهن مردانه :

همیشه به این نکته توجه کنید یکی از مهم ترین نکات در انتخاب پیراهن مردانه برش پیراهن است. مدل برش، یکی از مهمترین ویژگی های یک پیراهن است. اگر یک پیراهن مدل خوبی نداشته باشد، بهترین دوخت، بیشترین جزئیات، و زیباترین یقه هم نمی تواند آن به یک پیراهن خوب مردانه برای شما تبدیل کند و شما همیشه یک جای استایلتان می لنگد . جزئیات پیراهن شما مثل رنگ و طرح پیراهن شما هرچه که باشد آنقدر مهم نیست و نقش اساسی را مدل برش پیراهن ها بازی می کنند زیرا هنگامی که شما یک پیراهن بسیار خوش رنگ و طرح می پوشید اگر برش آن مناسب نباشد باز هم طرح و رنگش به چشم نمی آید .

شاید بعد از خواندن این مطلب برای شما سوال مطرح گردد که “کدام مدل از بقیه بهتر است؟”


 مدل های اصلی پیراهن مردانه عبارتند از: کلاسیک (Classic Fit)، جذب (Slim Fit)، مدرن یا همان معاصر (Contemporary Fit)، و خیلی جذب (Skinny Fit)

بعد از این که شما متوجه این شدید که چه نوع استایل را ترجیح می دهید از بین مدل های پیراهن های مردانه می توانید انتخاب کنید. اما به همین راحتی ها هم نمی شود انتخاب کرد.

برای مثال مدل کلاسیک بیشتر مناسب افرادی است که روی پیراهن های خود کت می پوشند. این مدل به دلیل راحتی مناسب زیر کت برای آقایان است.

و یا مدل های جذب بهترین گزینه برای آقایانی است که لاغر اندام هستند. درست است این پیراهن های مردانه اصلا راحت نیستند اما به دلیل این که چین خوردگی ها را کاهش می دهد باعث می شود آقایان لاغر اندام ظاهر بهتری پیدا کنند.

مدل های مدرن یا همان معاصر مدلی هستند یک تعادل میان راحتی و زیبایی ایجاد کرده اند. یعنی این مدل را هم بدون کت و هم با کت می توانید بپوشید و در دو صورت بهترین باشید.

 

راهنمای جامع ست کردن شلوار جین مشکی مردانه

در بین همه انواع جین ها فقط شلوارمردانه جین مشکی ساده میتواند در دسته لباس های کلاسیک و رسمی قرار بگیرد ، زیرا به سادگی میتواند با انواع دیگر لباس ها ست شود  آنچه هدف این مطلب است بررسی شلوار جین مردانه و راهنمای ست کردن آن با دیگر لباس ها است .

شلوار جین مشکی از مدل های کلاسیک ساده است که همواره مورد توجه آقایان بوده و به علت ظرفیت ست شدن بالای آن با بسیاری از لباس‌ها ست میشود . از این رو در انتخاب بسیاری از شیک پوشان جنتلمن همواره جای داشته است. شلوار جین مشکی میتواند چیزی فراتر از مد نیز باشد . این شلوار قابلیت این را دارد که هم چنان که برای یک میهمانی پوشیده میشود برای یک تفریح نیم روزی دوستانه هم مناسب باشد .

آنچه که درباره پوشیدن شلوار جین مهم است که بدانید این است :

باید شلواری مناسب با اندام و سایز خود را بیابید سپس با ترکیب لباس های مختلف با آن به دوستان خود سر بزنید به میهمانی خانوادگی بروید یا در جشن عروسی یکی از اقوام خود شرکت کنید . بسیاری از بازیگران مطرح جهان شلوار جین مشکی را از استایل خود جدا نمیکنند .

برای اینکه بفهمیم کدام مدل مناسب ماست باید ابتدا سایز خود را به دست بیاوریم

 برند های بسیاری شلوار جین مشکی را تولید میکنند از این رو شما میتوانید به میزان بودجه خود برای شلوار جین هزینه کنید و یقین داشته باشید که بر روی لباس مناسبی سرمایه گذاری کرده اید .

استایل رسمی با شلوار جین

شلوار جین مشکی از آن دست لباس هایی است که هم قابلیت کژوال بودن را دارد و خاصیت رسمی بودن را . از این رو شما هستید که انتخاب میکنید کدام لباس ها را با شلوار جین مشکی ست کنید تا استایل نهایی شما رسمی باشد یا کژوال ! آنچه در استایل رسمی مهم است یک دستی و هارمونی مناسب رنگ ها است. رنگ های مناسب برای استایل رسمی با شلوار جین مشکی رنگ های خنثی هستند . به عنوان مثال یک پیراهن سفید رسمی آکسفورد با بوت چوکا در رنگ هایی مانند طوسی ، سرمه ای یا مشکی یک ست بی نظیر  عالی با شلوار جین مشکی هستند .

لباس های دیگری هم هستند که به رسمی بودن استایل شما اضافه میکنند . یک پلیور سرمه ای یا عنابی میتواند هارمونی بسیار مناسبی با شلوار جین مشکی ایجاد کرده و به رسمیت استایل شما بیفزاید هم چنین اگر این استایل را میخواهید در محل کار یا جلسات رسمی بپوشید بهتر است از یک کراوات در رنگ مشکی استفاده کنید .این بهترین استایل رسمی است که میتوانید با شلوار جین مشکی بپوشید .

استایل کژوال 

شلوار جین مشکی قابلیت ست شدن با بسیاری از ترکیب ها را دارد .اما اگر در استایل کژوال استفاده شود انتخابی بسیار جادویی و هوشمندانه ای خواهد بود . در استایل کژوال باید از رنگ های خنثی و ترکیب رنگ های خنثی مانند مشکی ، طوسی ،دودی و سفید استفاده کنید . در انتخاب این رنگ ها باید رنگ پوست را نیز در نظر بگیرید . برای تی‎شرت میتوانید رنگ های طوسی ، خاکستری یا مشکی را در نظر بگیرید و برای پوشش بیرونی آن مانند کت تک ، پلیور یا ژیله ای خاکستری یا سرمه ای را استفاده کنید و به آن شلوار جین مشکی را اضافه کنید . ا .علت آن که اصرار بر پلیور یا ژیله در استایل کژوال داریم این است که در کت در هر حالتی کمی رسمی است از این رو شما باید دقت کنید که کت را از حالت رسمی خود خارج کنید . کفش نیز بهتر است یک ونس یا کتانی سفید برای محیط های غیر رسمی باشد .

ترکیب جین مشکی با لباس های مشکی

 این استایل  راحت ترین ترکیب برای جین مشکی است . برای این کار لازم است فقط پیراهن مشکی ژاکت چرم مشکی را ضمیمه شلوار جین مشکی کنید و یک استایل غیر رسمی بی نظیرو خارق العاده برای خود بسازید . مشکی مرموزترین رنگ است . از این رو برای تکمیل استایل رمزآلود خود بهتر است یک کفش مشکی ، کلاه یا عینک تمام مشکی انتخاب کنید .

با شلوار جین ترکیب ها و استایل های متفاوت دیگری نیز میتوانید بسازید . نیازی نیست مشکی را همیشه با رنگ مشکی یا دیگر رنگ های تیره بپوشید . برای تمایز با دیگران در روزهای گرم سال میتوانید یک تی شرت خاکستری را به همراه یک پلیور نازک بهاره بپوشید . آنچه واضح است در استایل و ترکیب شلوار جین مشکی هیچ گاه آیتم های تیره رنگ از استایل حذف نمیشوند بلکه با هارمونی مناسب در کل استایل پخش و تکرار میشوند .

کفش ست با شلوار جین راسته

شلوار های فیت بدن که معروف ترین و محبوب ترین مدل بین انواع شلوار های جین هستند و به راحتی برای بسیاری از آقایان با تناسب اندام قابل پوشیدن است و باعث فوکوس روی استایل و اندام شما میشوند . برای بسیاری از آقایانی که تمایلی به ریسک ندارند یا مدل های تنگ و گشاد را دوست ندارند انتخاب کاملا به جا و خوبی است .

هر مدل کفشی که دوست داشته باشید بپوشید . کتانی باشد یا ونس ! کفش باشد یا هر مدل دیگری باید جین تا روی کفش شما باشد یا دقیقا مماس با آن باشد . هم چنین اگر کفش چوکا میپوشید یا تمایل دارید که کفشتان دیده شود میتوانید پاچه شلوار را به سادگی تا بزنید . بهترین کفش ها برای ست کردن با این شلوار به ترکیب کفش کالج ، بوت چوکا سپس بروژ است .


برندهای برتر کت و شلوار در ایران کدام هستند؟

این روزها گراد، ماکسیم، هاکوپیان، ال سی من و راد جای برندهای خارجی را مانند پیرکاردین ، دانیل هشتر و موسیمو دوتی را گرفته اند. این برند ها علاوه بر کیفیت مطلوب میان مردم و آقایان نیز از محبوبیت ویژه ای برای برابری با برندهای مطرح برخوردار هستند.

برندهای ایرانی تمامی محصولات خود را طبق استانداردهای وزارت صنعت و معدن و تجارت تولید میکنند و بر اساس قوانین صنف پوشاک در فروشگاه های مجاز و معتبر عرضه می کنند.

همه ما به درستی از اهمیت حمایت از تولید ملی آگاهیم . زیرا که با تغییرات و نوسان های شدید بازار ارز تهیه کت و شلوار خارجی برای بسیاری از آقایان ممکن نیست. لذا همگی باید در جهت حمایت از تولید ملی و رشد وپیشرفت اقتصاد کشورمان از برندهای داخلی خرید کنیم.

در ادامه به بررسی برترین برند های تولید کننده کت و شلوار تولید داخل می پردازیم.

برند پوشاک مردانه گراد

. برند پوشاک مردانه گراد در سال 1370 خورشیدی توسط محمد اصفهانیان تاسیس شد. این برند پس از مدت کوتاهی به رقیب شماره یک برند هاکوپیان یعنی قدیمی ترین برند تولیدکننده کت و شلوار تبدیل گشته است. برند گراد در 20 سال گذشته در صدر پر فروش ترین محصولات و متعلقات کت و شلوار قرار داشته است.

 این برند از مدرن ترین و به روز ترین فناوری ها و تجهیزات در خط طراحی و تولید و پخش برخوردار است.

این برند خود را مامور میداند که در راستای آراستگی تک تک افراد جامعه بکوشد. گراد مهم ترین وظیفه خود را ارائه با کیفیت ترین و شیک ترین لباس های مردانه تولید داخل مطابق استانداردهای ملی و همگام با استانداردهای جهانی میداند.

گراد در دو دهه گذشته ده ها و صد ها افتخار داخلی و خارجی کسب نموده است . برند پوشاک مردانه گراد در لیست تولیدی خود محصولاتی کاملا مدرن و جذاب را تولید کرده و به بازار عرضه میکند.

کت و شلوار، کت، شلوار، پیراهن، تی شرت و لباس های شخصی از تولیدات پارچه ای این برند معتبر ایرانی هستند.

هم چنین این برند محصولات چرمی با کیفیتی نیز تولید و روانه بازار کرده است مانند کیف، کیف پول و کفش چرمی

هم چنین اکسسوری های این برند مانند کراوات، پوشت، پاپیون  و دکمه سر آستین نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که هم راستای استانداردهای جهانی است.

این شرکت تولید کت و شلوار سازمانی بسیاری از سازمان ها وشرکت های معتبر را بر عهده داشته است. در ادامه لیستی از این شرکت ها را معرفی می کنیم:

آستان قدس رضوی

مپنا

تاید واتر

ایران ایر تور

پترو پارس

آچیلان در

زاگرس خودرو

ایران خودرو

سایپا

دارو سازی رازک

اتاق بازرگانی تهران

گمرک جمهوری اسلامی ایران

صدا وسیما

بانک مرکزی

بانک پارسیان

بانک رفاه

فدراسیون فوتبال و شرکت های بسیار دیگر

کت و شلوار هاکوپیان

برندی خوش نام برای آقایان خوش پوش. این برند از سال 1349 توسط سومبات هاکوپیان با سرمایه ای اندک بنیان نهاده شده. این برند تاکنون 30 جایزه بین المللی و ملی را از آن خود کرده است. این برند تولید کننده کت و شلوار تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی بوده است. هم چنین طراحی کت و شلوار تیم ارکستر سمفونیک ایران در رویدادهای فرهنگی هنری شهرهای روسیه بر عهده این برند بوده است.

کت و شلوار ماکسیم

دیگر برند مطرح در تولید کت و شلوار برند ماکسیم می باشد که در 35 سال پیش توسط دکتر احمد عبدلی و محمد اعتماد بنیان نهاده شد . اهداف اولیه این برند تولید پیراهن و شلوار بود تا اینکه کت و شلوار نیز در خط تولید این برند قرار گرفته و با استقبال شدید آقایان شیک پوش ایرانی موجه شد. این برند اولین برندی بود که فروشگاه زنجیره ای برای ارائه محصولات خود راه اندازی کرد. برند ماکسیم بیش از 20 فروشگاه در استاین های مختلف کشور و چندین فروشگاه اختصاصای برای بانوان نیز افتتاح کرده است. 


مردان خوش تیپ با چه لباس هایی نظرها رو جلب میکنند


بسیاری از آقایان را می بینید که همیشه با تیپ و لباس هایی که بر تن دارند نظر دیگران را جلب می کنند. آن ها در بسیاری از مواقع وقتی وارد جایی می شوند پشت سر آن ها می شنوید که می گویند : " او همیشه خوش تیپ و خوش لباس است " اما مگر آن ها چکار می کنند که بقیه آقایان نمی کنند.


برای بسیاری از آقایان همیشه سوال بوده است که مردان خوشتیپ چطور لباس می پوشند که نظر دیگران را جلب می کنند.

ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که مردان خوشتیپ چگونه لباس می پوشند که نظر دیگران را جلب می کنند ؟


لباس های فیت فیت تنشان می پوشند :


بسیاری از آقایان همیشه از اینکه لباس های فیت فیت تنشان بپوشند دوری می کنند و همیشه لباس های تنگ تر یا گشادتر می پوشند. بسیاری از آنها بر این باورند لباس های که کاملا فیت تن مان است، ما را لاغرتر نشان می دهد در حالی که باید بگویم اصلا اینطور نیست. اگر شما لباس های خیلی تنگ بپوشید، اندام تان در دیده مخاطبتان لاغرتر به چشم می آید و همچنین اگر لباس های خیلی گشاد هم بر تن تان کنید همیشه لباس هایتان در تنتان آویزان است و هیچ جذابیتی ندارند، از این رو بهتر است که به دنبال لباس هایی باشید که بر تن تان به خوبی می نشینند. بسیاری از آقایان برای اینکه در دید مخاطبین خود لاغرتر به نظر نرسند شلوارهای خیلی گشاد و یا پیراهن های خیلی گشاد می پوشند اما باید بگویم با اینکار فقط برای خود یک استایل شلخته ساخته اید. شما باید همین که لباس فیت تن خود را بپوشید تقریبا نصف راه را رفته اید.

آقایان خوش تیپی که همیشه در اطراف ما هستند لباس هایشان همیشه فیت تنشان است. لباس های آن ها نه آنقدر تنگ است که بر روی تن آن ها چین بخورد و نه آنقدر گشاد است که بر تن آن ها آویزان باشد. به همین دلیل هم همیشه خوش تیپ هستند و هم همیشه در لباس هایشان احساس راحتی می کنند.

بیشتربخوانید: جنجال استایل بازیکنان ایرانی


شلوارهای مناسب :


رکن اصلی استایل های مردانه شلوار مردانه است. بسیاری از استایل های مردانه با شلوارهای مردانه تکمیل می شود.

یکی از شلوارهایی که مردان خوش تیپ همیشه می پوشند شلوارهای پارچه‌ای مردانه هستند‌. اما برای پوشیدن شلوارهای مردانه باید به یک نکته مهم توجه کنید. برای پوشیدن این شلوار باید به قد شلوارهای پارچه ای توجه کنید زیرا  اگر قد این شلوارها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهرهای ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوارهای جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

https://www.tumblr.com/blog/menstyleus


کیفیت به جای مارک


بسیاری از مردانی که خوشتیپ هستند شاید از نظر بسیاری مردان دیگر مارک پوش هستند اما در واقع این گونه نیست. اما واقعا دیگر خیلی وقت هست که این گونه نیست. بسیاری از آقایان خوشتیپ و خوش استایل امروزه به فکر پوشیدن لباس های مارک نیستند و به جای خریدن لباس های مارک به دنبال لباس های با کیفیت هستند.

بسیاری از آقایان برند باز موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان می پرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برندها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند اما این را هم نباید نادیده گرفت که خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند و به قولی فقط اسم در کرده اند. پس بهتر است به دنبال مارک‌ها نباشید زیرا مارک پوشیدن صرفا باعث خوشتیپی شما نمی شود. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت‌‌تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید. به دنبال لباس های با کیفیتی باشید که با یک بار پوشیدن و شستن مجبور نباشید دوباره یکی دیگر بخرید.


آقایان خوشتیپ فقط یک آیتم جذاب در استایل و تیپ خود قرار می دهند :


کلید اصلی خوشتیپ تر شدن این است که در استایل و تیپ خود همیشه فقط و فقط یک آیتم جذاب قرار دهید. برای مثال متناسب با تیپ خود از یک کفش بنفش خاص یا از یک کلاه خاص استفاده کنید. این روش در بازه زمانی کوتاه به خوش تیپ تر بودن شما بسیار کمک میکند اما توجه کنید در بازه طولانی استفاده نکنید.

نکته مهم: در انتخاب آیتم جذاب خود بسیار دقت کنید این یک گزینه اصلی در خوش تیپ تر دیدن شما است اما اگر اشتباه انتخاب شود شما را کاملا به بدتیپ ترین فرد تبدیل می کند.



پوشش خود را سبک شخصی برای خود می کنند :


برای اینکه همیشه در همه جا از شما با صفت خوشتیپ ترین یاد کنند بهتر است سبک پوشش خود را شخصی کنید. معنای این جمله یعنی : یک سبک شخصی پوششی داشته باشید که هرکسی آن سبک را در هر کجا دید یاد شما بیفتد. برای مثال استیو جابز همیشه یک یقه اسکی سفید یا مشکی و یک شلوار جین با یک کفش راحتی می پوشد این بدان معناست که استیو جابز یک سبک پوشش شخصی دارد.

سبک پوشش شخصی شما همانند امضای شخصی شماست.

همیشه کفش ها با کمربندهای خود را ست می کنند :

در دنیای مد و فشن این اصل همیشگی است که رنگ کمربند و کفش شما باید ست باشد درغیر این صورت در دسته خوشتیپ ترین ها قرار نخواهید گرفت. در اینجا نیز توجه کنید از رنگ های خاص استفاده نکنید. بهترین و مناسب ترین رنگ ست برای کمربند و کفش شما رنگ قهوه ای و مشکی است.


از لباس های پاره دوری می کنند :


آقایان خوشتیپ از پوشیدن لباس های پاره دوری می کنند زیرا آن ها در شان استایل خود نمی دانند.

بهتر است برای خوشتیپ تر دیده شدن همیشه یک استایل مرتب داشته باشید. در این صورت لباس های پاره در این دسته از لباس ها قرار ندارند.

بهتر است از جین های نیلی و تمیز با تن خور مناسب در استایل خود استفاده کنید. همچنین شلوارهای راحتی یا کتان در رنگ بندی تیره با دمپای راسته.