شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

سه روش برای ست کردن تی شرت مردانه

تی شرت مردانه یک لباس پرکاربرد برای آقایان است که در تابستان و بهار بیشترین کاربرد دارد چرا که با بسیاری از لباس ها و آیتم های دیگر به راحتی ست میشود. از این رو لازم است که بتوانید با این لباس پرکاربرد آشنایی بسیاری داشته باشید تا بدانید با هر کدام یک از لباس هایتان چگونه ست کنید. 


"تی شرت یکی از لباس های جذاب و پرکاربرد برای مردان می باشد، در صورتی که تی شرت مردانه بصورت مناسب با سایر لباس ها ست شود زیبایی آن چندین برابر می شود با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم که به ارائه سه روش برای ست کردن تی شرت مردانه اشاره داشته باشیم.

ست تی شرت و پیراهن مردانه

یکی از مشهورترین ست هایی که برای تیشرت مردانه از گذشته وجود داشته است و در حال حاضر نیز محبوبیت خود را حفظ کرده است مربوط به ست تی شرت با پیراهن مردانه است، برای این منظور ترکیب های متفاوتی وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. مهم ترین نکته این است که در زیر پیراهن مردانه هرگز از تی شرت های آویزان و شل استفاده نکنید.

نکته بعدی این است که همزمان از تی شرت طرح دار و پیراهن طرح دار استفاده نکنید اگر تیشرت طرح دار باشد باید پیراهن ساده باشد.

همچنین می توانید تمام دکمه های پیراهن روی تیشترت را باز کنید و یا به باز کردن چند دکمه بالایی اکتفا کنید که به سلیقه شما بستگی دارد.

ست کردن تی شرت مردانه و کت

ست کردن تی شرت مردانه با کت یکی دیگر از روش های استفاده و کاربرد تی شرت برای آقایان است که باید چند نکته مورد توجه باشد. اول این که هرگز از تی شرت های طرح دار به همراه کت استفاده نکنید و همچنین به هیچ وجه با کت و یا بلیزر از تی شرت های یقه دار استفاده نکنید که تاثیر مخربی بر ظاهر شما خواهد داشت.

در صورتی که رنگ تیشرت شما روشن است سعی کنید به منظور ایجاد تضاد از کت تیره استفاده کنید، برعکس این قضیه نیز صادق است در صورت استفاده از دو رنگ روشن و یا دو رنگ تیره در ترکیب کت و تی شرت جلوه ی خاصی را نخواهد داشت. در این موارد حتما سایز کت هم باید مورد توجه قرار گیرد که کت شما بیش از اندازه تنگ و یا بیش از اندازه گشاد نباشد که تاثیر مناسبی بر ظاهر شما نخواهد داشت.

ست کردن تی شرت مردانه و شلوار جین

علاوه بر ست تی شرت های مردانه با کت و همچنین پیراهن مردانه یکی از ترکیب های محبوبی که وجود دارد مربوط به ترکیب شلوار با تی شرت است البته با توجه به علاقه شما امکان ست تی شرت با شلوارهای گوناگون از جمله شلوار پارچه ای و کتان نیز وجود دارد اما محبوب ترین ست تی شرت با شلوار مربوط به شلوار جین است."


منبع: روش های ست کردن تی شرت مردانه 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.