شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

مردان خوش تیپ با چه لباس هایی نظرها رو جلب میکنند


بسیاری از آقایان را می بینید که همیشه با تیپ و لباس هایی که بر تن دارند نظر دیگران را جلب می کنند. آن ها در بسیاری از مواقع وقتی وارد جایی می شوند پشت سر آن ها می شنوید که می گویند : " او همیشه خوش تیپ و خوش لباس است " اما مگر آن ها چکار می کنند که بقیه آقایان نمی کنند.


برای بسیاری از آقایان همیشه سوال بوده است که مردان خوشتیپ چطور لباس می پوشند که نظر دیگران را جلب می کنند.

ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که مردان خوشتیپ چگونه لباس می پوشند که نظر دیگران را جلب می کنند ؟


لباس های فیت فیت تنشان می پوشند :


بسیاری از آقایان همیشه از اینکه لباس های فیت فیت تنشان بپوشند دوری می کنند و همیشه لباس های تنگ تر یا گشادتر می پوشند. بسیاری از آنها بر این باورند لباس های که کاملا فیت تن مان است، ما را لاغرتر نشان می دهد در حالی که باید بگویم اصلا اینطور نیست. اگر شما لباس های خیلی تنگ بپوشید، اندام تان در دیده مخاطبتان لاغرتر به چشم می آید و همچنین اگر لباس های خیلی گشاد هم بر تن تان کنید همیشه لباس هایتان در تنتان آویزان است و هیچ جذابیتی ندارند، از این رو بهتر است که به دنبال لباس هایی باشید که بر تن تان به خوبی می نشینند. بسیاری از آقایان برای اینکه در دید مخاطبین خود لاغرتر به نظر نرسند شلوارهای خیلی گشاد و یا پیراهن های خیلی گشاد می پوشند اما باید بگویم با اینکار فقط برای خود یک استایل شلخته ساخته اید. شما باید همین که لباس فیت تن خود را بپوشید تقریبا نصف راه را رفته اید.

آقایان خوش تیپی که همیشه در اطراف ما هستند لباس هایشان همیشه فیت تنشان است. لباس های آن ها نه آنقدر تنگ است که بر روی تن آن ها چین بخورد و نه آنقدر گشاد است که بر تن آن ها آویزان باشد. به همین دلیل هم همیشه خوش تیپ هستند و هم همیشه در لباس هایشان احساس راحتی می کنند.

بیشتربخوانید: جنجال استایل بازیکنان ایرانی


شلوارهای مناسب :


رکن اصلی استایل های مردانه شلوار مردانه است. بسیاری از استایل های مردانه با شلوارهای مردانه تکمیل می شود.

یکی از شلوارهایی که مردان خوش تیپ همیشه می پوشند شلوارهای پارچه‌ای مردانه هستند‌. اما برای پوشیدن شلوارهای مردانه باید به یک نکته مهم توجه کنید. برای پوشیدن این شلوار باید به قد شلوارهای پارچه ای توجه کنید زیرا  اگر قد این شلوارها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهرهای ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوارهای جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

https://www.tumblr.com/blog/menstyleus


کیفیت به جای مارک


بسیاری از مردانی که خوشتیپ هستند شاید از نظر بسیاری مردان دیگر مارک پوش هستند اما در واقع این گونه نیست. اما واقعا دیگر خیلی وقت هست که این گونه نیست. بسیاری از آقایان خوشتیپ و خوش استایل امروزه به فکر پوشیدن لباس های مارک نیستند و به جای خریدن لباس های مارک به دنبال لباس های با کیفیت هستند.

بسیاری از آقایان برند باز موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان می پرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برندها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند اما این را هم نباید نادیده گرفت که خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند و به قولی فقط اسم در کرده اند. پس بهتر است به دنبال مارک‌ها نباشید زیرا مارک پوشیدن صرفا باعث خوشتیپی شما نمی شود. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت‌‌تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید. به دنبال لباس های با کیفیتی باشید که با یک بار پوشیدن و شستن مجبور نباشید دوباره یکی دیگر بخرید.


آقایان خوشتیپ فقط یک آیتم جذاب در استایل و تیپ خود قرار می دهند :


کلید اصلی خوشتیپ تر شدن این است که در استایل و تیپ خود همیشه فقط و فقط یک آیتم جذاب قرار دهید. برای مثال متناسب با تیپ خود از یک کفش بنفش خاص یا از یک کلاه خاص استفاده کنید. این روش در بازه زمانی کوتاه به خوش تیپ تر بودن شما بسیار کمک میکند اما توجه کنید در بازه طولانی استفاده نکنید.

نکته مهم: در انتخاب آیتم جذاب خود بسیار دقت کنید این یک گزینه اصلی در خوش تیپ تر دیدن شما است اما اگر اشتباه انتخاب شود شما را کاملا به بدتیپ ترین فرد تبدیل می کند.



پوشش خود را سبک شخصی برای خود می کنند :


برای اینکه همیشه در همه جا از شما با صفت خوشتیپ ترین یاد کنند بهتر است سبک پوشش خود را شخصی کنید. معنای این جمله یعنی : یک سبک شخصی پوششی داشته باشید که هرکسی آن سبک را در هر کجا دید یاد شما بیفتد. برای مثال استیو جابز همیشه یک یقه اسکی سفید یا مشکی و یک شلوار جین با یک کفش راحتی می پوشد این بدان معناست که استیو جابز یک سبک پوشش شخصی دارد.

سبک پوشش شخصی شما همانند امضای شخصی شماست.

همیشه کفش ها با کمربندهای خود را ست می کنند :

در دنیای مد و فشن این اصل همیشگی است که رنگ کمربند و کفش شما باید ست باشد درغیر این صورت در دسته خوشتیپ ترین ها قرار نخواهید گرفت. در اینجا نیز توجه کنید از رنگ های خاص استفاده نکنید. بهترین و مناسب ترین رنگ ست برای کمربند و کفش شما رنگ قهوه ای و مشکی است.


از لباس های پاره دوری می کنند :


آقایان خوشتیپ از پوشیدن لباس های پاره دوری می کنند زیرا آن ها در شان استایل خود نمی دانند.

بهتر است برای خوشتیپ تر دیده شدن همیشه یک استایل مرتب داشته باشید. در این صورت لباس های پاره در این دسته از لباس ها قرار ندارند.

بهتر است از جین های نیلی و تمیز با تن خور مناسب در استایل خود استفاده کنید. همچنین شلوارهای راحتی یا کتان در رنگ بندی تیره با دمپای راسته.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.