شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

اکسسوری کراوات را در استایل رسمی با این روش بکار ببرید

بسیاری از آقایان همیشه هنگامی که کت و شلوار می خرند یک سردرگرمی خاصی برای خرید پیراهن و کراوات مناسب کت و شلوار خود پیدا می کنند. همیشه آن ها نمی دانند چه نوع پیراهن و کراواتی متناسب با کت و شلوار آن ها است. بسیاری از رنگ ها وجود دارند که بسیار گیج کننده هستند و به تنهایی زیبا نیستند اما با  ترکیب شدن با رنگ های دیگر می بینید که چقدر زیبا می شوند و چقدر راحت می توانید با آن ها برای خود ست کنید.

در این مقاله ما به شما آقایان می خواهیم کمک کنیم که خیلی راحت بعد از خریدن کت و شلوار خود، کراوات و پیراهن خود را نیز بخرید.


انتخاب کراوت :


آقایان باید همیشه به این نکته در انتخاب و خرید کراوات برای کت و شلوارهای خود دقت کنند که معمولا کراوات باید تیره‌تر از پیراهن باشد ولی اگر پیراهن هم تیره تر از کراوات باشد مشکلی ندارد، رنگ‌های مشابه در کنار هم خوب به نظر می‌رسند دقت کنید که حتما پیراهن و کراوات‌تان تمایز داشته باشد، از رنگ های شبیه هم استفاده نکنید زیرا تمایزی که رنگ ها به وجود می آورند همیشه باعث می شوند استایل شما بسیار جذاب تر به نظر برسند، همیشه کراوات‌های خوب و زیبا بخرید بسیاری از آقایان به اشتباه فکر می کنند زیبا و خوب بودن به معنای گران قیمت بودن است اما باید بگویم همیشه گران بودن تضمین زیبا و خوب بودن نیست. منظور از کراوات زیبا و خوب به معنای شیک بودن است به این نکته نیز دقت کنید که عرض کراوات باید تقریبا به اندازه عرض برگردان یقه کت باشد.


ست کردن کراوات و پیراهن :


ست کردن پیراهن سفید و کراوات :


یکی از پیراهن هایی که معمولا اکثر آقایان در تمام مراسم و در زیر کت و شلوارهای خود می پوشند پیراهن های سفید است. می توان گفت یکی از پرمصرف ترین پیراهن های مردانه همین پیراهن های مردانه هستند.

این پیراهن های سفید که در اکثر روزها در تن آقایان هستند یک ویژگی بسیار عالی دارند و آن هم این است که این پیراهن های سفید مردانه با هر نوع کراوات و کتی قابل ست کردن هستند. به همین خاطر است که اکثر آقایان همیشه الویت در انتخاب پیراهن هایشان رنگ سفید است زیرا از ریسک پذیری کمی در ست کردن برخوردار است.

برای ست کردن کراوات با این پیراهن های سفید از کراوات های راه راه ، ابریشمی و شطرنجی گرفته تا کراوات های بسیار ساده می توانید استفاده کنید.


ست کردن پیراهن رنگ آسمانی و کراوات :


برای پیراهن های رنگ آبی آسمانی مناسب ترین کراوات ها، کراوات هایی با رنگ تیره تر هستند. چند کراواتی که با این رنگ پیراهن بسیار زیبا و جذاب می شود کراوات هایی با رنگ های سرمه ای و نارنجی سوخته هستند. ترکیب این رنگ کراوات های با پیراهن های آبی آسمانی بسیار جذاب است. رنگ سبز نیز مشابه رنگ آبی است ، آقایانی که می خواهند از ظاهری آرام برخوردار باشند انتخاب مناسب برای آن ها رنگ سبز تیره جنگلی است.


ست کردن پیراهن صورتی و کراوات :


اقایان برای ست کردن پیراهن های صورتی باید از رنگ های مشابه آن کمک بگیرند. رنگ هایی مانند بنفش و یاسی رنگ‌های مشابه صورتی هستند آقایان می‌توانید پیراهن‌های صورتی خود را با این رنگ کراوات ست کنند. و اگر نمی خواهند از رنگ های مشابه استفاده کنند و دل شان کمی تضاد نیز می خواهد می توانند از کراوات طوسی و آبی نیز برای پیراهن های صورتی خود استفاده کنند. یکی دیگر از گزینه هایی که شما آقایان برای پیراهن های مردانه صورتی خود دارید این است که : پیراهن صورتی با کراوات سرمه‌ای ساده یا طرح‌دار نیز ترکیب خوبی می شود و باعث می شود استایل شما بسیار جذاب تر شود.

 


پیراهن سفید و کت و شلوارهای مشکی :


کت و شلوار مردانه مشکی و پیراهن های سفید جز ست هایی هستند که معمولا نود درصد آقایان این ست را می پوشند اما کراوات مناسب این ست چگونه باید باشد؟

آقایان با پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی می‌توانید هر کراواتی را انتخاب کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد چون اکثر رنگ‌ها با سفید و مشکی ست می‌شوند برای این حالت کراوات‌های تک رنگ مناسب‌ترند

با پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی می‌توانید هر کراواتی را انتخاب کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد چون اکثر رنگ‌ها با سفید و مشکی ست می‌شوند برای این حالت کراوات‌های تک رنگ مناسب‌ترند.


پیراهن های سفید و کت وشلوارهای سرمه ای :


یکی دیگر از ست های مردانه پیراهن های سفید و کت و شلوارهای سرمه ای است که معمولا آقایان در محیط های کاری خود از این ست رسمی استفاده می کنند. اما چیزی که هست برای پوشیدن این ست شما نیازمند یک کراوات بسیار شیک هستید تا بتوانید ست خود را تکمیل کنید.

رنگ های سفید و سرمه‌ای ترکیب رنگ خاص و جذابی برای مردان ایجاد میکنند که همیشه یک تناسب بسیاری زیبایی بین این رنگ ها وجود دارد که برای تمام موقعیت های رسمی آقایان مناسب است. برای ست کردن کراوات با این ست سعی کنید کراوات را از جنس پنبه یا کتان شطرنجی انتخاب کنید، کراوات سرمه‌ای نیز گزینه خوبی است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.