شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شلوار مردانه رنگی: عضو جدید استایل شما


همه ما به خاطر داریم که تا چند سال گذشته پوشیدن شلوار مردانه رنگی برای آقایان در هر سن و سالی یک تابوی بسیار بزرگ محسوب میشد. البته ناگفته نماند که در سال های گذشته شلوار مردانه رنگی اصلا تولید نمیشدند . اما امروزه پوشیدن شلوار رنگی مردانه به جسارت زیادی نیاز ندارد بلکه به اعتماد به نفس و سلیقه شیک پوشی نیاز دارد.

شلوار مردانه رنگی  به دنیای شیک پوشی بازگشته و مانند قبل یک تابو نیست


اگر پوشیدن و ست کردن این شلوار مردانه را به خوبی بلد باشید به زودی با یک تغییر شگرف و بی نظیر در استایل خود مواجه خواهید شد

ما قصد نداریم رنگ های سبز و نارنجی نئونی را به شما پیشنهاد یا معرفی کنیم بلکه آنچه مد نظر ماست بررسی رنگ های مناسب و اصول ست کردن آن ها با یکدیگر است .

چرا شلوار های رنگی مردانه ؟

طبق  آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل 84 درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند. با استفاده از شلوارمردانه رنگی میتوانید گزینه های متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

 شما با پوشیدن لباس های رنگی مانند شلوار مردانه رنگی چندین قدم از دیگران در ساخت استایل زیبا و جذاب مردانه جلوتر خواهید بود و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت .


نحوه ست کردن شلوار رنگی مردانه

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوار مردانه رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار مردانه طوسی بپوشید .

بهترین زمان برای شروع به رنگی رنگی لباس پوشیدن روز ها گرم و آفتابی بهار و تابستان است . لذا نیاز نیست در این فصل ها از لباس های ست استفاده کنید .

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . اگر بخواهید در فصل گرم سال لباس های رنگی بپوشید دیگر نیازی نیست که هارمونی رنگی را رعایت کنید . بلکه لازم است رنگ های مکمل را انتخاب کرده و با یک دیگر ست کنید .

در مثالی در ادامه بهتر توضیح خواهیم داد

اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کزوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

اگر تاکنون تصور میکرده اید که شلوار های رنگی مخصوص و مختص استایل های غیر رسمی یا روزمره است باید بگوییم که این تصور شما کاملا اشتباه است . برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته نلاگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.