شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

ازتی شرت تا سوییشرت بررسی همه تیپ های پاییزه آقایان :

در پاییز فصل زیبای سال هستیم و همه آقایان به دنبال استایل های پاییزی برای خود می گردند. بسیاری از شما آقایان در همه فصول می خواهید که خوشتیپ باشید اما برای همه شما فصل پاییز فرق می کند و به نظر من می خواهید در این پاییز عاشقانه از تمامی فصول خوشتیپ تر باشید. اما شما که این مقاله را می خوانید معلوم است برای انتخاب تیپ های پاییزی خود دچار مشکل شده ای و در اینترنت به دنبال این می گردید که چگونه یک تیپ بسیار زیبا در فصل پاییز داشته باشید؟

خوب پس مقاله مناسبی را داری می خونی با ما همراه باش ، ما می خواهیم بهت کمک کنیم تا در این فصل بسیار زیبا برای خود با همه لباس ها از تی شرت تا سوییشرت یک استایل پاییزه بسیار زیبا بسازی.

فصل پاییز همیشه به گونه ای است که هوای مشخصی ندارد یعنی در بسیاری از  روزها می بینید که صبح ها سرد، ظهرها هوا گرم و عصر مجدد هوا سرد می شود. شما به همین دلیل مجبور هستید به صورت لایه ای لباس بپوشید به گونه ای که اگر احساس گرما کردید یک لایه از لباس خود را در بیاوردید و اگر احساس سرما کردید باز بتوانید آن لایه از لباس خود را بر تن کنید. بهترین روش برای اینکار این اسـت کـه لباس نازک تر بـه بدنتان نزدیک تر باشد، بـه این منظور کـه لباسهای نازک را اول بپوشید و سپس انواع ضخیم‌تر رابه تن کنید. فقط در اینجا توجه کنید که جز افرادی نباشید که ۵ لایه روی هم می‌پوشند. لایه‌ها را تا ۳ لایه حداکثر نگه دارید.

برخی از آیتم‌هایی که می‌توانید برای لایه بندی استفاده کنید (نه همه در همان لباس):

  • تی شرت‌ های آستین بلند 
  • تی شرت‌ آستین بلند پولو
  • تی شرت‌ آستین بلند هنلی
  • پیراهن‌های مردانه دکمه دار
  • جلیقه‌های تک و جلیقه کت و شلوار
  • سویشرت و ژاکت‌های بافتنی
  • شال گردن

 

حال چه کنیم که هم این مورد را رعایت کنیم و هم یک لباس بسیار زیبا بپوشیم و هم اینکه یک مرد جذاب در پاییز زیبا باشیم ؟

ما به شما در این مقاله چند ست بسیاری زیبای پاییزی را معرفی می کنیم.

استایل های پاییزه مناسب :

استایل اول :

استایل روزمره پاییزی

شما برای داشتن یک استایل روزانه پاییزی نیازمند این هستید که استایل راحتی داشته باشید که در روز خسته تان نکند. شما می توانید برای داشتن این استایل روزانه دو لایه استفاده کنید. برای این استایل شما می توانید از یک شلوار جین تیره رنگ به همراه یک تی شرت یقه گرد طوسی یا سفید استفاده کنید. همچنین شما برای تکمیل این استایل می توانید از یک کت پنبه ای مومی استفاده کنید. این استایل با یک چکمه های پیاده روی مردانه و کمربند قهوه ای بافته فوق العاده می شود. شما در این استایل می توانید یک استایل فوق العاده جذاب با یک تی شرت داشته باشید. این استایل یک استایل پاییزه که زیرساخت تابستانه یعنی تی شرت را دارد برای روزمره سبک است که به شما کمک می کند به راحتی در فصل پاییزی کارهای روزمره خود را نیز انجام دهید و از لباس های سنگین خسته نشوید.

 

 

استایل دوم :

استایل اولین قرار ملاقات :

شما برای این استایل نیز می توانید به 2 لایه اکتفا کنید. گاهی شما می خواهید در روزهای پاییزی یک قرار ملاقات بگذارید که اولین باز است مخاطب خود را می بینید. اولین چالش برای شما این خواهد بود که چه بپوشم ؟

شما برای این قرار ملاقات های خود در پاییز می توانید از شلوارهای جین چسبان تیره به همراه یک پیراهن مردانه آبی روشن کمک بگیرید. برای تکمیل لایه دوم استایل خود می توانید از یک ژاکت بافتنی سبز کمک بگیرید. و درآخر استایل پاییزه خود را با یک چکمه چوکا مردانه جیر آبی و یک کمربند قهوه ای تکمیل کنید. اگر می خواهید در نگاه اول در اولین قرار ملاقات خود بدرخشید بهتر است در این ست خود از یک عینک ویفرر نیز کمک بگیرید.

استایل سوم :

استایل رسمی روزمره :

حالا نوبت شما آقایانی است که در روز به دلیل موقعیت اجتماعی خود مجبور هستید که یک استایل رسمی پاییزه برای خود بزنید. خوب باید چه کرد که استایل پاییزی ما حالت رسمی به خود بگیرد ؟

شما برای داشتن یک استایل رسمی پاییزی می توانید از سه لایه استفاده کنید. شما به عنوان لایه اول در استایل خود باید یک پیراهن مردانه سفید و یا آبی روشن تن کنید و سپس به عنوان لایه دوم در این استایل شما می توانید یک ژاکت یقه هفت خاکستری بپوشید. و به عنوان لایه سوم که تمام رسمیت استایل شما به آن بستگی دارد می توانید از یک کت پاییزه بلند کمک بگیرید. شلوار خود را یک شلوار مخمل کبریتی زیتونی استفاده کنید.

استایل چهارم :

استایل اسپرت :

شما برای این استایل می توانید از یک شلوار جین و یک نیم بوت اسپرت کمک بگیرید. همچنین بهترین گزینه برای این استایل شما یک بودی و یا یک سویشرت است.

برای تکمیل این استایل خود می توانید از چکمه های قهوه ای تیره مردانه استفاده کنید و برای اینکه یک مرد جنتلمن تمام عیار باشید می توانید در آخر عینک کلاب مستر خود را به چشم بزنید.

و در آخر می خواهم به شما که تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده اید جایزه ویژه بدهم.

و این هم یک سبک خاص به عنوان جایزه برای شما: کت و شلوار و چکمه رسمی :

شما به عنوان یک آقایی که می خواهید استایل پاییزتان خیلی خاص باشد می توانید از این استایل استفاده کنید اسستایل دو لایه پاییزه که شما قطعا در آن می درخشید.

آیتم های این استایل برای شما  عبارتست از :

  • چکمه‌های چلسی مردانه قهوه‌ای
  • کت و شلوار پشم شیشه‌ای کرم / قهوه‌ای روشن
  • پیراهن مردانه آبی نفتی
  • دستمال جیبی طرح دار بورگوندی (قرمز زرشکی)
  • کمربند چرمی قهوه‌ای

 

نیتجه گیری :

شما برای داشتن یک استایل بسیار زیبا در پاییز نیاز به این ندارید که حتما لباس خاصی را بخرید شما با حتی با یک تی شرت و کت خود می توانید یک استایل پاییز مناسب و زیبا برای خود رقم بزنید. شما فقط باید به یک سری نکات در تیپ های پاییزی خود دقت کنید. برای مثال یکی از آن نکات لایه ای لباس پوشیدن است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.