شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

5 راز مهم در پوشش جلسات برای آقایان


آقایان باید این نکته را بدانند که پوشیدن لباس های مناسب  و کت وشلوار در جلسات کاری مانند یک کارت ویزیت عمل میکند. پس باید در جلسات کاری خود دقت کنید که چه کت وشلواری را می پوشید.

جلسات کاری برای هر فرد حکم بسیار مهمی دارد پس شما باید در این موقعیت های مهم کاری خود بهترین لباس ها را بخرید.

ما در این مقاله میخواهیم شما را با 5 راز مهم در پوشش آقایان در جلسات آشنا کنیم.

در حالت کاری باید توجه کنید که ظاهری برازنده و آراسته شما را به اهداف کاریتان نزدیک می کند.

مناسب ترین لباس برای جلسات کاری شما معمولا کت و شلوارها هستند. کت و شلوارها جز لباس های رسمی هستند.

رنگ کت و شلوارها :

انتخاب رنگ کت و شلوارهاِی مردانه در جلسات بسیار مهم است. شما فکر کنید برای جلسه کاری مهم خود یک کت و شلوار براق با رنگی پر رنگ بپوشید به نظر شما مناسب است ؟

رنگ کت و شلوارها در پوشش آقایان بسیار اهمیت دارد. چرا که شما به عنوان یک فرد مهم در سازمان برای حضور در جلسه باید در پوشش خود دقت کنید. شما باید توجه کنید از رنگ هایی استفاده کنید که برازنده یک فرد مهم به عنوان فرد مهم سازمان باشد.

رنگ های مناسب در جلسات که مناسب شما آقایان باشد رنگ های کلاسیک می باشد. بهترین رنگ کت و شلوار برای شما آقایان در جلسات رنگ سرمه ای است و بعد از کت و شلوارهای سرمه ای بهترین و مناسب ترین کت و شلوارها برای جلسات شما کت و شلوارهای مشکی هستند.

پس اگر می خواهید جز آن دسته از آقایانی باشید که در جلسات کاری خود پوشش مناسبی داشته باشید و به اهداف خودتان نزدیک شوید می توانید از این رنگ ها استفاده کنید. لطفا در جلسات کاری خود از رنگ های دیگر به جز این رنگ ها استفاده نکنید.

مناسب ترین پیراهن ها در زیر کت کدامند ؟

برای آقایان همیشه این سوال پیش می آید که بر زیر کت و شلوارهای خود در جلسات مهم خود چه بپوشند ؟ زیر کت و شلوارهای خود نیز باید از پیراهن های مناسب استفاده کنید . بسیاری از آقایان هنگامی که کت و شلوارهای مشکی در جلسات استفاده می کنند از هر نوع و رنگ پیراهنی استفاده می کنند اما باید بدانید این کار بسیار اشتباه است.

زیر کت پیراهن خود باید از پیراهن های سفید و یا آبی آسمانی استفاده کنید. زیر این دو رنگ مناسب ترین رنگ ها برای جلسات شما محسوب می شود. اگر شما در جلسات کاری خود قصد دارید از کت و شلوار مشکی استفاده کنید بهتر است از پیراهن های سفید استفاده کنید. پیراهن سفید جز رنگ های خنثی است که مکمل بسیار خوبی برای کت و شلوارهای مشکی شما است.

اکسسوری های مناسب برای پوشش آقایان در جلسات :

دکمه سر آستین :

یکی از اکسسوری های مناسب برای شما آقایان در جلسات دکمه سرآستین ها هستند. دکمه سرآستین ها جز اکسسوری هایی هستند که آقایان با زدن آن ها در سر آستین خود مخاطب خود را بیشتر به خود جذب می کنند.

استفاده از دکمه سرآستین ها باعث می شود تا شکوه و نظم خود را بیشتر به رخ دیگر حضار برسانید.

کراوات ها :

یکی از اکسسوری های دیگری که باعث می شود شما در جلسه کاری خود از نظم بیشتری برخوردار باشید بستن کراوات است. کراوات ها باعث می شوند شما در جلسات کاری خود بیشتر به چشم بیایید.

اما برای آقایان سوال این جا است که چه نوع کراواتی مناسب است ؟

آقایان برای جلسه خود باید از کراوات هایی با رنگ های شاد مانند قرمز، بنفش و ... استفاده کنید.

کراوت ها در پوشش آقایان برای حضور در جلسات بسیار اهمیت دارند.

 

رنگ کمربند و کفش ها در جلسات :

یکی از نکات مهم در پوشش آقایان برای حضور در جلسات کمربند و کفش ها هستند. البته باید بگویم که کفش ها در حالت کلی مهم ترین رکن هستند. کفش در پوشش آقایان بسیار مهم است زیرا هنگامی که وارد جلسات می شوند اولین چیزی که به چشم بقیه می آید کفش ها هستند.

در حالت کلی یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که برای داشتن یک پوشش مناسب باید حتما از کفش و کمربند های ست استفاده کنید تا ظاهر مناسب تری داشته باشید.

شما باید برای پوشش خود در جلسات از کمربندهای مشکی استفاده کنید. باید دقت کنید شما برای پوشش خود برای جلسات از کمربندها و کفش ها چرمی استفاده کنید.

برای گرفتن کمربندها سعی کنید از کمربندهای ساده با سگک ساده استفاده کنید تا جلب توجه نکنید.

بهترین و مناسب ترین رنگ برای شما رنگ مشکی است. مشکی بهترین انتخاب برای شما برای جلسات هستند.

یکی از مدل های کفش مردانه که برای شما آقایان در جلسات مناسب است کفش های نوک تیز با پاشنه های سه سانتیمتر و بنددار است.

نکته ای که در این جا باید دقت کنید پوشیدن جوراب ها در زیر کفش ها است.

تا به حال در جلسات کاری دقت کرده اید که هنگامی که پای خود را بر روی پای دیگر می اندازید جوراب شما نمایان می شود ؟

برای کفش های خود در پوشش جلسات خود جوراب های رنگ مشکی استفاده کنید و به هیچ وجه از رنگ های سفید استفاده نکنید.

مدل کت ها :

یکی از مدل های کتی که شما می توانید در جلسات کاری خود از آن استفاده کنید کت های دو دکمه یا تک دکمه هستند. در هنگام نشستن هر دو دکمه کت باز باشد و در هنگام ایستادن یا راه رفتن در کت دو دکمه ای فقط دکمه پایین باز باشد و درکت تک دکمه ای دکمه بسته باشد.

 

 

 

یک ساعت با کیفیت :

برای تکمیل استایل خود در جلسات کاری خود می توانید از یک ساعت با کیفیت استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.