شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

آیا میدانید ضروری ترین پیراهن های مردانه کدام هستند؟


ما قصد داریم که شما را با 3 مدل پیراهنی که باید همه آقایان داشته باشند آشنا کنیم . میتوان گفت داشتن این پیراهن ها الزامی است و در ظاهر و سبک شما بسیار تاثیرگذار است.

با ما همراه باشید با بررسی سه پیراهن مردانه ای که برای همه آقایان لازم است .

 

پیراهن رسمی

همانطور که میدانید این مدل پیراهن مردانه مخصوص مراسم‌های رسمی است . این پیراهن ابتدا توسط خیاطان فرانسوی طراحی و دوخته شده است . پس خوب است که شما هم طبق اصول فرانسوی‎ها لباس بپوشید . پیراهن رسمی آستین های فرانسوی دارد که فقط میتواند به دکمه های سر آستین آن را بست . ناگفته نماند که فقط دکمه های سر دست سیمپل و ساده نقره ای مناسب این کار هستند . جنس پارچه ای که این پیراهن از آن تولید شده است نخ است. البته ممکن است در ترکیبات آن از ابریشم و پنبه جهت خوش فرمی و جلوه بیشتر و زیباتر استفاده شود .

از آن جایی که این پیراهن رسمی است و رنگ سفید برای آن بهترین و مناسب ترین رنگ است اما هیچ دلیلی وجود ندارد ندارد که شما از رنگ های رسمی دیگر استفاده نکنید. شما میتوانید در انتخاب رنگ هایی مانند طوسی و کرم و عاج فیلی کاملا آزادانه عمل کنید . این پیراهن با طراحی یقه بلند و چاک تخت دوخته شده است .

 

پیراهن طرح دار آستین بلند .

یک پیراهن مردانه بی‌نظیر که نشان از روحیه شاد و سرزنده شما دارد و مناسب همه میهمانی ها و مجالس است اعم از رسمی و غیر رسمی.  اما آن‎چه که واضح است این است که در مراسم سوگواری نمیتوان آن را استفاده کرد .  

طرح آبی ، سفید _ سرمه ای ، سفید _ سرمه ای ،آبی _ سفید ، مشکی _ سفید ، بنفش مینیمال ترین طرح های رنگی هستند که برای افرادی که اهل ریسک نیستند مناسبند .

اگر تمایل داشته باشید میتوانید در یک قرار رسمی کاری یا جلسات عمومی این پیراهن را با کت و شلوار در رنگ هم طیف بپوشید .از اکسسوری ها نیز غافل نشوید که میتوانند در استایل شما معجزه کنند.

پیراهن های طرح‌دار معمولا از جنس نخ تهیه می‌شوند و بخاطر طراحی دوخت آن از یقه معمولی و ساده برخوردار است . اگر این پیراهن را یک خیاط برای شما بدوزد میتواند از او بخواهید که slim fit  بدن شما بدوزد طوری که کمر آن کاملا گرد باشد . آستین های مدل عموما تنگ تر از حالت های معمول هستند .

پیراهن آستین بلند سفید

پیراهن سفید مردانه با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید ، کار .... در همه این موقعیت‌ها و مناسبت‎ها میتوانید به پیراهن سفید آستین بلند اعتماد کنید. این پیراهن به علت اینکه یقه معمولی دارد به بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.