شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

پیراهن های مردانه مدل 98


مدل پیراهن و انتخاب آن در استایل مردانه بسیار مهم است. اینکه لباس مردانه شما چه سبکی باشد در ست کردن بقیه اجزای استایل شما بسیار مهم است. مردان همیشه به دنبال این هستند که در چه سالی چه پیراهنی مد شده است. سال 98 هم نیز یک سری مدل پیراهن برای آقایان مد شده است که در این مقاله به شما خواهیم گفت چه مدل پیراهنی برای شما در سال 98 مناسب است.


انتخاب مدل پیراهن مردانه 98

برای انتخاب پیراهن خود در سال 98 آقایان باید به یک سری نکات مهم توجه کنند. با رعایت این استایل شما می توانید استایل فوق العاده ای در سال 98 داشته باشید.

نکته قابل توجه در انتخاب مدل پیراهن خود در سال 98 این است که : حتما پیراهنی را انتخاب کنید که دارای حداقل یک جیب باشد حتی اگر جیب شما فقط تزئینی باشد و کاربرد دیگری نداشته باشد. این مدل پیراهن در استایل سال 98 شما توصیه می شود.

البته این نوع پیراهن ها در استایل شما یک حسن نیز دارد. پوشیدن پیراهن های جیب دار باعث می شود ظاهر پیراهن مردانه تر شود و استایل شما را مرتب تر نشان خواهد داد.

اما در اینجا دقت کنید چیزی که خیلی مهم است این است که این پیراهن های جیب دار مناسب زیر کت و شلوار نیستند. شما حتما باید برای کت و شلوار خود پیراهن بدون جیب انتخاب کنید.

در انتخاب پیراهن سال 98 در مواقع غیر رسمی آقایان می توانند از پیراهن دو جیب استفاده کنند.


در استایل 98 خود داشتن هر دو مدل پیراهن الزامی است. زیرا گاهی لازم است شما به یک مهمانی رسمی بروید و شما گاهی در محل کار خود در جلسات کاری خود نیاز به استایل رسمی دارید، که در این مواقع شما نیازمند پیراهن های بدون جیب برای زیر کت و شلوار خود هستید.

و اما گاها شما به یک مهمانی نیمه رسمی و یا غیر رسمی دعوت می شوید در این موارد می توانید از پیراهن های جیب دار خود در مهمانی های نیمه رسمی و با پیراهن های دو جیب خود در مهمانی های غیر رسمی خود حضور پیدا کنید.

اما دقت کنید پیراهن هایی که قرار است در سال 98 زیر کت و شلوارهای خود بپوشید ترجیحا رنگ روشن مانند سفید و آبی را انتخاب کنید. در انتخاب این نوع پیراهن ها، پیراهن های یقه مردانه صاف و نسبتا پهن را انتخاب کنید. به انتخاب پیراهن رسمی خود در سال 98 دقت کنید که دارای مدل سر آستین فرانسوی باشد.

به طور کلی پیراهن ها دارای دو مدل سر آستین هستند. که شما می توانید برای انتخاب پیراهن خود در سال 98 یکی از آن ها را در استایل رسمی خود انتخاب کنید.


دو مدل سر آستین :

سر آستین فرانسوی و سر آستین معمولی

سر آستین فرانسوی : این مدل  سر آستین یکی از رسمی ترین مدل سر آستین در پیراهن ها است. این مدل سرآستین را معمولا با زدن دکمه سر آستین و کت و شلوار می پوشند که می تواند این مدل یک مدل مناسب برای مدل های پیراهن سال 98 باشد.

سر آستین معمولی : پیراهن های معمولی جزء این دسته هستند که امروزه در استایل رسمی بیشتر از این مدل استفاده می شود و شما نیز می توانید پیراهن سال 98 خود را از بین این مدل با یقه های پهن انتخاب کنید.

این مدل نسبت به مدل سر آستین فرانسوی رایج تر است.


برش پیراهن های 98 :

برش کلاسیک : در برش کلاسیک در پیراهن های مردانه طول قسمت جلو و پشت پیراهن بیشتر است.

برش معمولی : در برش معمولی طول تمام قسمت ها پیراهن برابر است و این برش ظاهر کژوال دارد.

شاید برای آقایان خوشتیپ این سوال پیش بیاید که چه رنگی رنگ سال پیراهن سال 98 ؟

رنگ سال 98 در حالت کلی چه برای آقایان و خانم ها رنگ مرجانی است. آقایان می توانند با زدن ست مرجانی استایل خود را به روز کنند.

آقایان می توانند در سال 98 از پیراهن های رنگ مرجانی استفاده کنند تا بر روی مد روز و رنگ سال 98 باشند.

شاید بپرسید این رنگ پیراهن را چگونه ست کنید؟

شما می توانید پیراهن خود را با توجه به رنگ سال 98 از رنگ مرجانی استفاده کنید و آن را با شلوار جین و یا کتان کرم ست کنید که ست اسپرت فوق العاده ای برای شما آقایان خواهد بود. یا حتی شما می توانید پیراهن طرح داری را خریداری کنید که در زمینه آن از طرح هایی با رنگ مرجانی استفاده شده باشد.

 

در انتخاب پیراهن خود در سال 98 شما می توانید از پیراهن های طرح دار به جای پیراهن های ساده استفاده کنید. زیرا پیراهن های طرح دار باعث می شود شما در دید مخاطب بیشتر به چشم بیایید.

پیراهن های راه راه در این دسته انتخاب خوبی هستند زیرا در عین طرح دار بودن زیاد هم شلوغ نیستند. اما با توجه به اصول این پیراهن ها را خریداری کنید. برای مثال آقایانی که لاغر اندام و بلند قامت هستند بهتر از پیراهن های راه راه افقی استفاده کنند تا حجیم تر به نظر برسند و آقایانی که درشت اندام و یا کوتاه قد هستند بهتر از پیراهن هایی با راه راه عمودی استفاده کنند که آن ها را لاغرتر نشان دهد.

شما می توانید در استایل سال 98 پیراهن های جین را نیز انتخاب کنید. اما توجه کنید پیراهن های جین باید متناسب با هر فصل انتخاب شوند. مثلا شما در فصل تابستان و هوای گرم می توانید از پیراهن های روشن و جنس خنک استفاده کنید و یا در فصل بهار و پاییز از جین های ضخیم بپوشید و همچنین در فصل سرما می توانید از پیراهن های جین پشمی با رنگ های تیره نیز استفاده کنید.

طراحان در دنیای مد و فشن در سال 2019 (سال 98) علاوه بر طرح هایی که حالت و سبک کلاسیک دارند، طرح هایی که چاپ های بزرگ ، الگوهای هندسی و شرقی و دیگر طرح هایی که حالت تزئینی دارند را نیز توصیه کرده اند. اما در حالت کلی سبک تک رنگ را بیشتر در استایل شما توصیه می کنند زیرا باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.