شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

چند آیتم مهم در ساخت استایل کژوال

کژوال یک استایل حرفه ای محسوب میشود .

هدف از استایل کژوال تاکید بر راحت و کاربردی بودن لباس است . به همین دلیل لباس هایی که روزمره میپوشیم سبک کژوال ما هستند . کژوال شامل طیف گسترده ای از لباس ها میشود زیرا لباس های رسمی مرز مشخصی دارند و بسیاری از لباس های غیر رسمی در استایل کژوال قرار میگیرند . در ادامه آیتم هایی را بررسی میکنیم که در یک استایل کژوال ضروری هستند .

پیراهن های خنثی رنگ

پیراهن های راحت و کژوال از اجزای مهم یک کمد کژوال هستند و نیاز روزمره بسیاری از آقایان محسوب میشوند . زیرا نیازی نیست آقایان همواره لباس رسمی بپوشند . بلکه در همه مواقع لباس کژوال و راحت به تن دارند مگر در مواقع رسمی . پیراهن های کژوال در رنگ های خنثی در مقایسه با پیراهن های رسمی سفید یا آبی با نشاط تر و کاربردی تر هستند .


تیشرت سفید

ممکن است با خود فکر کنید که بزوم و ضرورت این آیتم چیست ؟ و در خرید آن برای کامل کردن کمد کژوالیته خود کمی شک داشته باشید اما بادی بگوییم که تی شرت از مهم ترین اجزا به شمار میرود زیرا دو ویژگی اصلی کژوالیته را دارد یعنی راحتی و کاربردی بودن .

لازم است اضافه کنیم که نیازی نیست که تی شرتی گران قیمت بخرید بلکه آن چه مهم است جنس آن است . جنس آن باید پنبه ای و لطیف باشد . زیرا تی شرت مخصوص ایام گرم سال است و اگر در تولید آن از الیاف پلاستیکی استفاده شده باشد در کمترین زمان ممکن بوی نامطبوع عرق خواهد داد و شما سریع مجبور به تعویض آن هستید . تی شرت ها مخصوص مواقع غیر رسمی هستند . هم چنین شما میتوانید آن را زیر کت های تک بپوشید و استایل کژوال خود را تکمیل کنید .


کتانی سفید

کتانی سفید ساده بهترین آیتم کژوال است که به سادگی با بسیاری از لباس ها ست میشود . اگر مدل آن ساده نباشد یا از طرح های زیادی بر روی آن استفاده شده باشد ست کردن آن کمی سخت به نظر میرسد . کفش های سفید هنگامی زیبا هستند که کاملا تمیز و بدون لکه باشند . در غیر این صورت اثر مثبتی در استایل شما نخواهد داشت . کفش های کتانی انواع بسیاری دارند و در مدل های مختلفی ساخته میشوند اما شما سعی کنید مدل های ساده و بدون لوگوی آن را خریداری کنید .


شلوار جین

جین جزو لباس هایی است که به علت زیبایی و شیکی وهم چنین راحتی آن از لباس های روزمره و محبوب آقایان محسوب میشود .اما ممکن است شلوار خوبی را انتخاب نکرده باشند . هنگام خرید شلوار جین باید به رنگ و سایز آن دقت کنید .هم چنین باید شلوار جینی را انتخاب کنید که شما را کوتاه تر جلوه نداده و به استایل شما ضربه نزندشلوار جین از چند دهه پیش تا حالا از لباس های پرمصرف و کاربردی کمد آقایان بوده است. شلوار جین نیز به مانند همه لباس ها باید تابع قوانین بوده و با دیگر لباس های شما ست باشد. در غیر این صورت باید قید خوش‌تیپی و خوش استایلی را زد. اگر میخواهید که استایلی زیبا با شلوار جین داشته باشید اولین قدم انتخاب شلوار مناسب است. شلوار جین مناسب این امکان را به شما میدهد که از هر آیتمی برای ست کردن استفاده کنید . اگر شلوار جین خود را اصولی ست کنید در عین سادگی میتوانید استایلی زیبا، مردانه و جسور برای خودتان بسازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.