شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

نکاتی که در انتخاب شلوار جین مردانه باید در نظر داشته باشید

نکات انتخاب شلوار مردانه جین

امروزه همه چه مرد و چه زن، چه جوان و چه پیر از شلوار جین استفاه می کنند. شلوار جین تقریبا برای همه مراسم های شما قابل استفاده است. اما برای خرید شلوار جین باید به نکاتی قبل از خرید دقت کنید. زیرا شلوار جین انواع بسیار مختلفی دارد و مدل های آن برای تمام اندام ها قابل استفاده است از جمله مردان بلند قد، کوتاه قد ، درشت اندام و لاغر.

برای انتخاب و خرید شلوارهای جین باید به نکاتی از جمله :

ابعاد شلوار جین :

اولین نکته ای که باید در انتخاب یک شلوار جین دقت کنیم باید به ابعاد شلوار مردانه جین دقت کنیم. شلوارهای جینی را انتخاب کنید که ابعاد واقعی اندام خودتان است یعنی اندازه شما باشد.

اندازه کمر: برای گرفتن اندازه کمر خود باید کاملا صاف بایستید یک متر را در باریک ترین قسمت کمر خود طوری که راحت ایستاده اید کاملا اندازه بگیرید.

اندازه پاچه : برای گرفتن اندازه پاچه خود صاف بایستید و به کمک یک متر از فاق شلوار تا لبه کناری آن را اندازه گیری کنید. برای اینکه اندازه گیری آن صحیح باشد بهتر است از یکی کمک بخواهید تا در اندازه گیری شما را کمک کند.

رنگ شلوار جین :

انتخاب رنگ شلوار جین یکی از گزینه هایی است که باید بسیار در آن دقت کنید. زیرا رنگ شلوار جین در هماهنگی و ست کردن بقیه اجزای استایل شما بسیار مهم است. پس یکی از مولفه های انتخاب شلوار جین گزینه رنگ شلوار است.

در حالت کلی شلوارهای جین دارای سه نوع رنگ کلی است :

رنگ شلوار جین روشن : طیف شلوارهای آبی روشن تا خاکستری روشن جز دسته رنگ های شلوارهای جین روشن است. این شلوارها به دلیل روشن بودن رنگ آن ها ظاهری نرم و پا خور راحتی دارند. این رنگ ها به دلیل روشن بودن در ست کردن بسیار راحت تر هستند.

رنگ شلوار جین تیره : شلوارهای جین با طیف رنگی تیره ظاهر شیک تری نسبت به رنگ های دیگر دارند. شلوارهای جین تیره را می توان در موقعیت های مختلف بپوشند. رنگ های تیره هم خوانی بهتری با اندام های مختلف دارند.

رنگ شلوار متوسط : شلوارهایی با طیف رنگی متوسط جز دسته رنگ های کلاسیک و اصلی شلوار جین محسوب می شود. این نوع شلوارها با رنگ متوسط برای ست کردن با البسه دیگر نیز راحت تر است.

انتخاب اندازه درست شلوار :

در انتخاب شلوار جین مهم نیست چه مقدار شلوار جین شما زیبا و چشمگیر است. مهم این است که شلوار جین شما اندازه اندام و فرم شما باشد.

در صورتی که شلوار شما مناسب اندام شما نباشد جلوه ای زشت بر تن شما خواهد داشت. در پوشیدن شلوار جین به یاد داشته باشید که کمر ، فاق و پاچه های شلوار کاملا اندازه باشد و برای شما تنگ نباشد.

هنگامی که شلوار جین خود را تن می کنید و پرو می کنید باید ظاهر آن را نیز از پشت ببینید تا مطمئن شوید که اندازه شما باشد. از آن جایی که شلوار جین ممکن است آب برود باید در هنگام خرید دقت کنید که شلوارهای جین کمی بلندتری را خریداری کنید.

برای خرید شلوار جین دقت کنید که شلوارجین شما راحت باشد. شلوار جین را در محیط فروشگاه بپوشید و کمی راه بروید، چند بار بنشنید و بلند شوید تا مطمئن شوید که شلوار نرمال است.

در راهنمای خرید یک شلوار جین دقت کنید که شلوار جین شما درست بر روی کمر شما قرار بگیرید. علاوه بر این دقت کنید که پاچه شلوار شما درست بر روی کفش شما قرار بگیرید. به تنگی ، گشادی و راسته بودن پاچه خود بر روی کفش دقت کنید تا به دلخواه شما باشد.

انتخاب انواع مدل های شلوار جین :

شلوارهای جین دارای مدل های مختلفی دارند. برخی از مدل های شلوارهای جین عبارتند از :

شلوارهای راسته گشاد :

این مدل از شلوارهای راسته گشاد نسبت به مدل های دیگر بسیار راحت ترند زیرا پاها در آن بسیار آزاد است. برش شلوارهای جین راسته گشاد از باسن تا قوزک پا در یک راسته هستند. مدل شلوارهای راسته گشاد بیشتر مناسب آقایانی است که هیکل بزرگی دارند و افراد لاغر اندام که پاهای باریک تری دارند این شلوارهای در تن آن ها پفی تر می ایستد.

 

 

شلوار راسته استاندارد :

این مدل از شلوارهای راسته استاندارد جز شلوارهایی هستند که هم راحت هستند هم برای بسیاری از مردان با هر نوع اندامی مناسب است. این مدل از شلوارها جین جز دسته های استاندارد و راسته شلوار جین است.

شلوار راسته لاغر :

این مدل از شلوارهای راسته لاغر جز مدل هایی هستند که در قسمت کمر و باسن جمع و جورتر و لاغر هستند در قسمت پاها تا قوزک پاها راسته است. این مدل از شلوارها بیشتر مناسب افرادی است که دارای پاهای لاغری هستند. شلوارهای جین راسته لاغر دارای ظاهری یکدست و مرتب تری هستند.

شلوارهای جین دم پا تنگ :

این شلوارهای جین ظاهری خاص تر دارند و سلیقه افراد خاصی است. مدل این شلوارها به گونه ای است که در قسمت بالا و پاها گشاد است اما در قسمت های قوزک پا تنگ تر می شود. این شلوارها بیشتر مناسب افرادی است که دارای پاهای لاغرتری هستند.

شلوار جین دم پا تنگ لاغر :

این مدل از شلوارها با شلوارهای جین دم پا تنگ متفاوت هستند آن ها در قسمت های بالا و باسن نیز تنگ هستند و به صورت مخروطی در قسمت های پاها گشاد و در قسمت قوزک پا تنگ می شود. این مدل از شلوارها مناسب افرادی است که اندام و جثه لاغرتری دارند. خرید این شلوارها برای افرادی که درشت اندام تر هستند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دم پا گشاد استاندارد :

در مدل شلوارهای دم پا و گشاد استاندارد دم پای شلوار گشادتر از بالاتنه آن است. این شلوارها به دلیل دارا بودن دم پای گشاد خود بهترین گزینه برای کفش های بزرگ و بوت ها هستند زیرا دم پای آن روی کفش ها شما قرار می گیرد و بسیار استایل بهتری برای شما رقم می زند. این شلوارها به دلیل دارا بودن دم پای گشاد و استاندارد هستند مناسب همه اندام ها هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.