شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

نحوه ست کردن کفش چرم عسلی مردانه


برخلاف زیبایی و جذابیت این کفش ها بسیاری از آقایان تصور میکنند که کفش های عسلی به سختی با لباس های مختلف ست میشود . اما این تصور کاملا غلط است . این کفش با سایه های تیره طراحی میشود و ممکن است دو تناژ سایه گونه از رنگ عسلی در کنار یک دیگر قرار بگیرند . البته این ترکیب بیشتر در کفش های مانک استرپ دیده میشود . تصور اشتباه دیگری که در مورد کفش های چرم عسلی وجود دارد این است که این کفش ها به اندازه کفش مشکی کارایی ندارند ، اما کفش چرم مردانه عسلی رنگ در نهات ظرافت با رنگ های آبی کاربنی، آبی ملوانی، سرمه ای و مشکی ست میشود .

همین طور کفش چرم عسلی در کنار رنگ خاکستری یک کنتراست چشم نواز و لطیف ایجاد میکند. اگر فکر میکنید نمی توانید این رنگ را امتحان کنید یا اهل ریسک نیستید موقتا میتوانید این ترکیب را کنار گذاشته و از تیره ترین تناژها آغاز کنید .

شلوار سرمه ای تیره مناسب ترین انتخاب برای کفش چرم عسلی مردانه است و یک نتیجه فوق العاده جذاب و چشم نواز به دنبال دارد .

نکته مهم بعدی مدل کفش است . به عنوان مثال شما نمیتوانید یک شلوار جین سرمه ای را با کفش آکسفورد عسلی بپوشید بلکه باید مدل مناسب در این رنگ را با آن ست کنید.

کفش عسلی مردانه برای ست شدن با شلوار جین سرمه ای کفش کالج یا لوفر مردانه در رنگ عسلی است . اگر کفش چرم عسلی شما بروژ است به علت طرح های تزیینی روی کفش بهتر است شلوار و دیگر لباس ها طرح برجسته ای نداشته باشند . کفش های بروژ بسته به میزان روزنه های تزیینی خود میتوانند طیف گسترده ای از موقعیت های رسمی و روزمره را پوشش دهند .

کفش بروژ عسلی همانطور که برای یک استایل روزمره مناسب است برای یک تیپ رسمی نیز انتخابی فوق‌العاده به نظر میرسد . یک جفت کفش نیم بروژ چرمی به رنگ عسلی با شلوار جین سرمه ای تیره ترکیبی محشر به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید : نحوه ست کردن کفش قهوه ای با شلوار مشکی

تمام تناژهای آب با کفش عسلی زیبا ترین ترکیب ها را می سازند . هرچند این دو رنگ جزء دسته بندی رنگ های سنگین به شمار میروند اما کاملا برای دیلی استایل مناسب هستند .

کفش های راحتی لوفر نیزکه با نام دیگر خود یعنی کالج شناخته میشوند میتوانند دررنگ عسلی انتخابی جذاب و مناسب به شمار بروند . این کفش ها چون برای راحتی و استفاده روزمره طراحی شده اند لزومی برای ترکیب ست رسمی نداریم . فقط کافی است از رنگ های صحیح و درست برای ست کردن با لوفر عسلی استفاده کنید .

کفش های لوفر عسلی و بروژ عسلی با آبی ملوانی ترکیب بسیار دل نوازی میسازند که انتخابی کاملا مناسب برای آقایان جوان به شمار میرود . خوب است بدانید مدل های منگوله دار و سگگ دار لوفر رسمی تر هستند . مدل های ساده برای استفاده روزمره مناسب هستند .

تمامی قوانید کفش های قبلی در مورد کفش های چلسی و چوکا نیز برقرار است و باید رعایت شود . با این تفاوت که این مدل کفش ها در رنگ عسلی با طیف گسترده ای از لباس ها ست میشود و شامل سیاری از استایل های روزمره و کژوال و هم چنین رسمی میشود .

در مورد رنگ نیز طیف های تیره عسلی مانند قهوه ای تیره و سوخته نیز مناسب ترین رنگ ها برای کفش های چلسی و چوکا هستند .

 برای افزایش طول عم کفش چرم به هیچ عنوان از واکس های فوری استفاده نکنید.

اگر کفش عسلی شما از جنس جیر بود باید قبل ار پوشیدن آن را با اسپری مخصوص کفش جیر تمیز کنید و بایک دستمال کتانی تمیز آلودگی ها را پاک کنید. اسپری مخصوص کفش جیر اجازه عبور آلودگی ها از سطح کفش را نمیدهد و با یک برس نرم تمام آلودگی ها به آسانی تمیز خواهند شد.

آنچه در نتیجه این مقاله یافتیم این بود که ترکیب رنگ عسلی کفش چرمی با هر مدل و طرحی با تمامی تناژ های رنگ آبی و قهوه ای بهترین ترکیب را می‌سازد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.