شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

شیک شو شیک بمان

بلاگ بررسی و معرفی بهترین سبک های لباس برای آقایان

کری گرانت چگونه لباس می‌پوشید؟


کری گرانت (1904_1986) بازیگری انگلیسی آمریکایی بود . او با حضور در فیلم هایی مانند گرفتن یک دزد ، شمال از شمال غربی و داستان فیلادلفیا در کنار بازیگران مطرح هالییوود مانند گریس کلی خوش درخشید و جاودانه شد. او همچنان در لیست مشهورترین بازیگران قرار دارد .

کری گرانت را به موهای همواره مرتب ، صورت همیشه اصلاح شده و استایل رسمی او می‌شناسند . وی با داشتن اندام عالی و کشیده و بی نقص خود در بین 50 مرد خوشتیپ جهان در مجله GQ معرفی شده است . او ستاره ای همیشه درخشان و جاوید در صنعت مد و فشن است  به همین دلیل بسیاری از مردم هم عصر او از وی الهام میگرفتند.

راز خوش‌پوشی او همواره تمیز و مرتب بودن است . اومیگوید "همیشه مرتب و تمیز لباس بپوشید .فردی که به لباسش اهمیت میدهد به رفتارش نیز اهمیت میدهد " این قانون کری گرانت افسانه‌ای را به یک جنتلمن تبدیل کرده است . او از خوش‌تیپ ترین ستاره های هالیوود است که هنوز هم استایل او روی دیگران اثرگذار است .

علت منحصر به فرد بودن و خاص بودن کری جذاب در توجه او به جزییات استایل خود بود. او همیشه آراسته و مرتب بود . لباس های او همواره اتو زده شده و موهای مرتب و شانه شده او را تبدیل به مردی جذاب و با اعتماد به نفس کرده بود.

 اعتماد به نفس به او قدرت زیبا پوشیدن هرگونه لباسی اعم از کت و شلوار یا اسپرت یا هرگونه لباس دیگری را میداد .او آن‌قدر در انتخاب لباس هایش جسارت داشت که ناخودآگاه در نگاه همگان جذاب و فریبنده به نظر میرسید .

به گفته کری گرانت : شیوه لباس پوشیدن یک مرد است که به او شخصیت می‌دهد. اگر میخواهید با استایل این مرد افسانه ای آشنا شوید با ما همراه شوید .

·        لباس های اندازه 

اولین قانون این مرد جذاب در لباس پوشیدن اندازه بودن لباس است . به گفته کری گرانت : به نظر من لباس آقایان مانند خانم ها باید جلب توجه کند . لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه تن‎تان است .

·        نقش کیفیت در استایل

    کری گرانت معتقد بود که داشتن یک لباس با کیفیت از چندین دست لباس بی کیفیت ارزشمندتر است. او     در مصاحبه ای گفته بود که اگر یک کفش با کیفیت وگران بخرید، بهتر از 4 جفت  کفش ارزان و بی کیفیت است . در این صورت مهم نیست که چندین سال آن‌ها را به پا میکنید . همین که کفشی با کیفیت به پا داشته باشید بر جذابیتتان افزوده اید .

·        راز شیک‌پوشی : سادگی

کری گرانت دربسیاری از فیلم های خود با پوشیدن لباس های ساده درخشیده است . این نشان میدهد برای جذابیت وخوش‌تیپی نیاز نیست که همواره از لباس های خاص استفاده کرد . به گفته کری گرانت یک کت روشن برای تمامی مراسم ها و مناسبت ها در شب و روز مناسب است .

به نظر او کت سرمه ای و خاکستری دو رنگی است که در کمد هر مردی باید باشد. وی همچنین معتقد بود که اولین گزینه کفش که یک مرد باید داشته باشد کفشی است راحت ، که بتوان در هر شرایطی به پا کرد.رنگ آن نیز باید مشکی باشد . در انتخاب های بعدی رنگ های دیگر چون قهوه ای تیره بهترین گزینه برای اولویت بندی است .

یکی از تیپ های مورد علاقه او کت خاکستری ساده است با پیراهن سفید و کراواتی تیره است . ما این استایل را از او در فیلم به یاد ماندنی گرفتن یک دزد دیده ایم . او همواره اعتقاد داشت نباید از اکسسوریز اضافی استفاده کرد و هرچه تعداد اکسسوریزکمتر و طرح آن‌ها ساده تر باشد بهتر و مناسب تر است . وی در هر موقعیتی سادگی را به همه چیز ترجیح میداد .

استایل ساده به همراه یک پوشت سفید ،کراوات تیره بدون کمر بند در فیلم عشق بازی به یاد ماندنی از او به یادگار مانده است .

ظرافت های خاص و یونیک به کار رفته در استایل کری  گرانت ، اورا بسیار متمایز و خاص و مردانه جلوه میداد . او را همه به سبک کلاسیک میشناسند ، زیرا همواره با یک کت و شلوار مشکی یا سفید در دیدارها و مراسم های رسمی مختلف حضور پیدا میکرد . استایل منتخب او برای شلوار هایش سبک کاملا آزاد و دوبل چین بود. در فیلم داستان فیلادلفیا همواره او را با شلوارهای گشاد و راحت رسمی دیده ایم که در نهایت ظرافت به استایل کلاسیک او افزوده است .

او میگوید تنها پول و ثروت نیست که خوش‌تیپی مردان را تضمین میکند . بلکه استایل شخصی است که به هر فردی شخصیت و جذابیت میدهد.

به عنوان مثال در چند سکانس اول فیلم به یاد ماندنی گرفتن یک دزد او را با یک ژاکت بافت طوسی خاکستری راه راه میبینم که اورا بسیار جذاب جلوه میداد. این استایل منتخب خود او بود. او به پوشیدن سویی‌شرت شهرت داشت . این سبک لباس پوشیدن کاملا برای او ساخته شده بود . او گاهی ژاکت هایش را با پیراهن سفید می‌پوشید و دیگران را به وجد می‍‌اورد  .

کری مشهور است به این که با کمترین تعداد لباس زیبا ترین تیپ را برای خود ایجاد میکند . به نظر کری گرانت اولین مبدع کمدهای کپسولی بوده است . زیرا او اعتقاد داشته است که بهتر است پول‌تان را روی لباس‌هایی که خیلی جذابتان میکند هزینه کنید . او همیشه میگفت داشتن انبوهی از لباس شما را در ست کردن و انتخاب لباس گیج میکند و ممکن است که شمارا به اشتباه بیندازد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.